Český start-up Gettick má dvacet tisíc uživatelů, další chce získat v zahraničí | E15.cz

Český start-up Gettick má dvacet tisíc uživatelů, další chce získat v zahraničí

Český start-up Gettick má dvacet tisíc uživatelů, další chce získat v zahraničí
Ilustrační foto
• 
ZDROJ: Profimedia

Michal Tomeš

Začínající česká firma vyvinula software, který soustřeďuje jinak samostatné uživatelské aplikace. Výrazně tak zrychluje týmovou spolupráci.

Více než dvacet tisíc uživatelů má nyní pracovní platforma Gettick, jež zastřešuje jednotlivé aplikace uživatelů. Ke klientům start-upu Gettick patří zaměstnanci českých finančních ústavů nebo technologické firmy. Start-up teď chystá expanzi.

S nápadem na aplikaci přišel před třemi lety šéf Getticku Alan Vyšín, který chtěl vyřešit komplikovanou komunikaci uvnitř firem a odstranit organizační chaos, který způsoboval nízkou produktivitu týmů. Po měsících testování se start-up zaměřil na aplikace, které firmy ke své práci využívají, a z Getticku vytvořil zastřešující nástroj pro jednotlivé programy.

Díky technologii „kontejnerování“ je možné si do Getticku přidat v podstatě jakoukoli aplikaci třetích stran. Integrování všech pracovních aplikací i komunikačních nástrojů do jednoho programu podle Vyšína znamená až hodinovou úsporu času denně, méně stresu a ve výsledku i lepší výsledky týmů.

Praha v inovacích zaostává za evropským průměrem, lépe je na tom i Bratislava

Gettick zároveň funguje jako tržiště, kde vývojáři nabízejí svoje aplikace všem uživatelům českého start-upu, kteří si je mohou přidávat přímo do platformy. „Snažíme se podporovat hlavně české aplikace, které jsou často úžasné a pro firmy užitečné, ale které by jinak neměly v celosvětové konkurenci možnost na trhu se prosadit,“ vysvětluje Vyšín. Právě v prodeji a nabízení aplikací vidí Gettick hlavní zdroj zisku. Základní nástroj je totiž zdarma.

Gettick, za nímž stojí fondy UP 21 a Amista, se teď chystá na expanzi, které má pomoci další kolo financování. V něm start-up od investorů požaduje dvacet milionů korun, díky kterým bude moci jednat s klienty v zahraničí. Soustředit se chce prozatím na region Evropy a Středního východu.

Start-up ze Škoda Auto zapojí do sdílení aut vlastní vozy

 

Články odjinud

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Články odjinud