Největším překvapením hodnocení reklamy ve Strategii je Topgal

Výborné ohodnocení kampaní T-Mobilu, Air Bank nebo IKEA není žádnou novinkou, tyto značky se na předních místech hodnocení reklamy, které měsíčník Strategie pořádá, umisťují pravidelně a díky masivnímu nasazení jsou i dostatečně známé. Tentokrát jsme pro vás vybrali spoty, které jste na obrazovkách možná nezahlédli a jejich umístění na nejvyšších příčkách se dá, hlavně u značky Topgal, považovat za překvapení.
O čtvrté a páté místo se právě za T-Mobilem, Air Bank a IKEA dělí Amnesty International a Topgal. Spot Amnesty International patří ke kampani 3 minuty stačí, jejímž cílem je podpora nespravedlivě vězněných lidí. Projekt běží už druhým rokem a spot, který byl nasazen v srpnu na kanálech Prima a Prima Cool, vyrobila společnost Lucky Man Films.
Pokud neznáte značku Topgal, tak vězte, že je to výrobce batohů a tašek. Jejich spot vznikl in-house ve spolupráci s Janem Voglem.
Dalším příjemným překvapením, které se propracovalo na nejvyšší příčky srpnového žebříčku, je televizní spot mediální agentury PHD. Koncept kampaně upozorňující na metodu neuroplanning vznikl přímo v PHD, spot režíroval Aleš Blábolil.
Kromě televizních spotů jsme se v hodnocení věnovali i internetu a venkovní reklamě. A právě v této kategorii vítězí reklamní brána Kooperativy od agentury Kaspen Jung/v. Matt, kterou mnozí z nás znají z prvních kilometrů dálnice D1. Dobrou práci na poli OOH prokázaly také Ford společně s agenturou Ogilvy & Mather a Air Bank s Mather Advertures. I jejich reklamní sdělení se podařilo navázat na konkrétní lokalitu.
Kompletní žebříčky srpnového hodnocení najdete ve Strategii, která vychází 18. října.