Bývalý mluvčí ANO Vořechovský nastoupil do agentury PP Partners. Mezi její klienty patří Strnadova CSG
Tři měsíce po odchodu z pozice šéfa tiskového oddělení hnutí ANO posílil Vladimír Vořechovský agenturu PP Partners, mezi jejíž klienty patří průmyslová a zbrojařská skupina Czechoslovak Group či automobilka Tatra Trucks. Bývalý ředitel komunikace na Úřadu vlády Vořechovský se tak po deseti letech vrací do agenturního prostředí. V PP Partners Prague nastoupil počátkem května jako senior PR konzultant.
„Spojili jsme síly s Andrejem Čírtkem, který od chvíle, co ukončil své úspěšné angažmá ve státní správě, buduje agenturu s pestrým portfoliem klientů. Zaujalo mě jeho rychlé a přímočaré jednání, ale i to, že má za sebou kvalitní tým profesionálů s velmi dobrými výsledky. Moc se na tu spolupráci těším,“ uvedl Vořechovský.
Managing director PP Partners Čírtek vidí v posílení agentury potenciál k růstu. „Vážím si toho, že se Vladimír Vořechovský jako profesionál, který zastával špičkové komunikační pozice v soukromém sektoru i státní správě, rozhodl spojit svou profesní budoucnost s agenturou PP Partners. Věřím, že jeho nástup podpoří další rozvoj firmy a umožní rozšířit služby, které poskytujeme našim klientům z různých průmyslových oborů,“ řekl Čírtek.
Vladimír Vořechovský začal kariéru jako sportovní redaktor iDnes, byl editorem večerních zpráv TV Nova a ředitelem PR oddělení v agentuře Comunica. V roce 2013 nastoupil jako manažer PR a marketingu do holdingu Agrofert, od roku 2019 vedl odbor komunikace Úřadu vlády a donedávna tiskové oddělení hnutí Andreje Babiše.
Z této pozice odešel začátkem února po neúspěchu lídra ANO ve volbě prezidenta, v níž podlehl Petru Pavlovi. Spolu s Vořechovským opustili hnutí další klíčoví lidé, například Babišův marketér Marek Prchal nebo šéfka volební kampaně Tünde Bartha.
PP Partners je pražská PR agentura, která působí na trhu od roku 2010, kdy do ní nastoupil jako konzultant Andrej Čírtek. Ten předtím působil jako tiskový mluvčí a ředitel komunikačního odboru ministerstva obrany.