Golfové Czech Masters splnilo očekávání
Promotérská společnost Relmost hospodařila s rozpočtem 70 milionů korun. Tento budget se podařilo dodržet. „Už během turnaje probíhaly přípravy sponzorských smluv na příští rok – týká se to jak českých, tak globálních partnerů,“ uvedl pro deník E15 marketingový ředitel Relmostu Pavel Poulíček. Vzhledem k tomu, že jednání stále probíhají, není zatím možné uvést názvy firem. „Turnaj navštívilo oficiálně i soukromě mnoho manažerů společností ze zahraničí, které zastupují globální značky, a přijeli se podívat, jak se povede první ročník, aby se eventuálně ucházeli o spolupráci v dalších letech,“ dodal Poulíček. Podle něj bude rozpočet turnaje pro další ročník podobný a většinou ho pokryjí sponzorské privátní zdroje.
Tváří příštího ročníku bude vítěz letošní premiéry Velšan Jamie Donaldson. Výhrou získal šek na 166 tisíc eur a na tiskové konferenci po turnaji oznámil, že se mu akce líbila a příští rok přijede znovu. Jeho tvář tak bude součástí marketingové kampaně, která odstartuje v listopadu billboardovou kampaní.
Golfové Czech Masters |
---|
70 milionů korun - rozpočet 1 milion eur – dotace pro hráče 166 tisíc eur – odměna pro vítěze 19 200 diváků – navštívilo turnaj 1700 noclehů – bylo třeba zajistit |
Spokojenost panuje také s návštěvností. Cílem promotéra bylo 20 tisíc lidí, nakonec si cestu na Albatross našlo 19 200 lidí. „Dokazuje to velký potenciál golfu v Česku,“ domnívá se Poulíček.
Relmost chce proto využít úspěchu Czech Masters k tomu, aby napomohl pevnému uchycení akce v kalendáři a rozvoji zatím zanedbané golfové turistiky v Česku.
„Golf je ve světě nesmírně atraktivní pro firemní klientelu a zacílení na B2B segment. Dosud nebyla ve střední Evropě podobná akce, která by tyto nároky splňovala,“ řekl Poulíček. Na podzim Relmost chystá zahájit spolupráci se zahraničními cestovními kancelářemi zaměřenými na golfovou klientelu. O spojení s Relmostem mají podle Poulíčkových slov zájem na britských ostrovech a ve Skandinávii. „To byl další z našich cílů: rozvoj incomingu v této oblasti, která českému trhu velmi chybí. Chceme se ve spolupráci s Czech Tourismem zaměřit na podporu cestovního ruchu.“