Paroubek: Všichni dělají, co Babiš chce

Jiří Paroubek

Jiří Paroubek Zdroj: E15 Anna Vackova

Jiří Paroubek
Jiří Paroubek
Jiří Paroubek
3
Fotogalerie
V předvolebním boji je obratný marketing hlavní zbraní Andreje Babiše. V tuto chvíli, i podle bývalého předsedy ČSSD Jiřího Paroubka, tak ministr financí a zároveň šéf ANO disponuje největším balíkem hlasů.

Dá se ještě poměr sil zvrátit? Paroubek říká, že těžko, nicméně obratným manévrováním možná ano. “Dám příklad: Andrej Babiš vytáhl problém Letů a všichni mu na to skočili. On si dal záležet, aby ten výrok byl vykalibrovaný. Byl sice rasistický, ale skrytě. V zásadě ovšem vyjádřil to, co si myslí devadesát procent lidí v této společnosti, a to, že se Romům nechce pracovat. Osobně si nemyslím, že je lenost dána barvou pleti, ale pokud kvůli tomu výroku na Babiše všichni útočili, tak dělají přesně to, co on chce. Podporují jeho marketing,” tvrdí Jiří Paroubek.

Měli tedy všichni jeho výrok přejít?

Dozvíte se v rozhovoru s Jiřím Paroubkem