Poradíme, jak výrazně ušetřit za propagaci vaší firmy
Kreativní voucher za vás zaplatí až 85 % částky dodavatelům kreativních služeb spjatých s popularizací vaší firmy a jejích produktů. Jedinečná příležitost však potrvá jen krátkodobě.
„Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu“, věděl už průkopník automobilového průmyslu Henry Ford. Kvalitní propagace je pro úspěch vaší firmy nezbytným předpokladem i dnes. To se od Fordových dob rozhodně nezměnilo. Jiné jsou však možnosti reklamy. Díky internetu a dříve netušeným možnostem je její dosah naprosto enormní. Dobře uchopená propagace tak představuje to rozhodující dělítko mezi úspěchem a neúspěchem.
Existují však i rizika. Z reklamního průmyslu a marketingové komunikace se totiž postupně stal komplikovaný labyrint, kde je orientace dost obtížná a kde vlastní cesta bez pomoci zkušeného průvodce může naopak napáchat obrovské škody. Projekt Magistrátu hl. města Prahy - Pražský voucher přichází s jedinečnou poukázkou, která vaší firmě výrazně pomůže takové služby zafinancovat.
Co je kreativní voucher a kdo ho může získat?
Kreativní voucher je poukázka na kreativní služby sloužící pro propagaci vaší firmy. Je to něco podobného, jako když k narozeninám dostanete poukázku na nákup do určité částky ve vašem oblíbeném obchodě.
„Žádost o tuto dotaci byl skvěle investovaný čas“
Jedním z úspěšných žadatelů byl Miroslav Polach s jeho cestovatelským portálem Zaletsi.cz, který svým návštěvníkům mimo jiné umí vyhledat nejlevnější letenky na trhu. Příprava žádosti se tedy společnosti pana Polacha vyplatila: „Přípravě projektu pro podání žádosti o dotaci jsme věnovali několik dní práce, což s ohledem na získanou částku zpětně považujeme za skvěle investovaný čas, který naší společnosti významně pomůže v dalším rozvoji. Nechci říkat, že kvalitní zpracování projektu je vyloženě triviální, ale při troše snahy to zvládne každý,“ uvedl.
Miroslav Polach si pochvaloval i komunikaci s Magistrátem hl. města Prahy ohledně schválení jeho dodavatele na seznam certifikovaných dodavatelů: „Komunikace s Magistrátem probíhala výborně, obratem jsme získali e-mailem neformální zprávu o zařazení našeho dodavatele na white-list a o možnosti žádost o dotaci podat.“ popsal.
Webové stránky www.prazskyvoucher.cz obsahují veškeré potřebné informace k vaší žádosti, a to od nezbytností, které by žádost měla obsahovat až k popisu schvalovacího procesu a čerpání finančních prostředků.
Tento článek je součástí mediální podpory projektu Pražský voucher, jedinečného programu na podporu malých a středních podnikatelů v Praze, který je financován Magistrátem hlavního města Prahy a z fondů EU.