Strany vsadily na standardní formy kampaně, starostové rozdávají melouny
Volební billboardy podél silnic doplňují velkoplošné plakáty na plotech. V Libereckém kraji nejsou výjimkou ani plachty s tvářemi politiků, které překrývají fasády celých domů. Mnohde na plakátech pózují se svými regionálními lídry i předsedové parlamentních stran, hlavně šéf ANO Andrej Babiš. Jihomoravský hejtman Michal Hašek si zase pro své billboardy zvolil fotografie ve formě selfie s představiteli různých oborů.
STAN lidem rozdává při svých akcích vodní melouny jako příslib, že krajské milionové dotace bude rozdělovat spravedlivě. Pivo na ochutnání bude nalévat na Vysočině lidovecký lídr Jaromír Kalina, bývalý sládek jihlavského pivovaru. Liberecké ANO pro své příznivce připravilo volební pivní speciál, který uvařili v Zámeckém pivovaru Frýdlant.
TOP 09 zvažuje vojenskou přehlídku, protože lídrem liberecké kandidátky je válečný veterán František Gábor. V hradeckém kraji chce vyrazit na nejvyšší českou horu Sněžku. ODS na Vysočině plánuje výstup na tamní nejvyšší vrchol kraje - Javořinu. Koalice TOP 09 a zelených v tomto regionu sází na internetovou a mobilní aplikaci Horký brambor, v níž se jim voliči mohou svěřit se svými problémy, ve středních Čechách na pojízdnou TOP kavárnu.
ČSSD například v Karlovarském kraji vyrazila za voliči s tradičními oranžovými stany a balonky, ANO zase učilo děti kotrmelce na karlovarské Rolavě a sportovní arény nabízí i ve středních Čechách. Výjimkou na mítincích nejsou ani skákací hrady. Komunisté více než jiné strany dávají přednost besedám.