Podle náměstka pražské primátorky pro dopravu Petra Dolínka (ČSSD) jsou ve hře tři možnosti, jak potíže s chybějícím eskalátorem ve Veleslavíně odstranit. „V německém Řezně pásový dopravník bez problému funguje,“ řekl. Cestující by si na něj položili zavazadla a podél pásu by ze stanice vystoupali po schodech. Dalšími variantami jsou výtah z vestibulu stanice na povrch za osm milionů korun či pohyblivé schody za patnáct milionů.
Galerie: nové stanice metra
Pravidelný provoz mezi Dejvickou a Petřinami bude ročně stát 25 milionů korun. Na fakt, že z Dejvické v intervalu šest až deset minut pokračoval jen každý druhý vlak, si kvůli přeplněnému nástupišti stěžovali obyvatelé Prahy 6. Terčem kritiky se staly i nezastřešené výstupy na Bořislavce a Veleslavíně, protože v zimě by kvůli námraze byla schodiště značně kluzká. Náprava přijde zhruba na 26 milionů korun, přístřešky mají být hotové do zimy.
Šestá městská část vznesla výhrady i vůči tomu, že parkovací místa kolem stanic Veleslavín a Petřiny zabírají místním mimopražští řidiči. Problém má být odstraněn vybudováním parkovišť P+R. Praha 6 už nabídla magistrátu vlastní pozemky, aby nemusel řešit spory se soukromými majiteli parcel. Občané si stěžují i na změny v povrchové dopravě. Třeba kvůli pruhu pro autobusy na Evropské se na této důležité komunikaci tvoří dlouhé kolony aut.