Kupte si ForMen
Kupte si aktuální vydání FORMEN
Jak nosit růžovou jako chlap (a vytěžit z ní nejvíc)

Jak nosit růžovou jako chlap (a vytěžit z ní nejvíc)

P

Přesuňme se rovnou k jádru problému. Všechno tohle začalo, když v poválečné době dělala značka Mattel výzkum, na jakou barvu ženy a dívky reagují lépe. Zvítězila růžová, protože jako jediná barva byla pastelová a ta je příjemnější na oči. Od té doby byla Barbie v růžové a o generace poté stále bojujeme se stereotypem, že růžová je pro holky.

Až do dvacátého století navíc bylo normální oblékat malé kluky a mimina do růžové – ta je blíže červené, co je barva síly. Až kvůli Barbie se to změnilo. Růžová přitom může být skvělá barva jak na hlavní odstín outfitu, tak pouze na doplňky. A především sluší téměř každému.

Jakou růžovou zvolit k vaší pleti?

Jako u ostatních barev, jednoduché pravidlo praví,  že čím světlejší pleť, tím víc je potřeba výraznější barva. A naopak čím tmavší, tím zvolit světlejší a pastelovější odstín. To ale neznamená, že pokud jste jak Ronald Weasley, máte obléknout fuchsiovou.  Špatný odstín vám dodá ten divně neutrální look - kontrast je to podstatné. V tom budete vypadat nejlépe.

S čím ladí růžová? 

Buď barvy se stejným podkladem, nebo naprosto neutrální odstíny. Nejsnadnější kombinace jsou červená a další odstíny růžové. Středně obtížné kombinace jsou jasné tóny modré, zelené a žluté odstíny. Nejtěžší kombinace jsou jednoznačně modrozelené odstíny a to neumí pořádně nikdo. Pokud chcete jít na jistotu, zvolte barvy jako šedá, béžová, krémová, černá a dark navy.

Nejlepší způsoby, jak růžovou nosit

Doplňky

Kravaty, kapesníky do klopy, světle růžové boty nebo třeba výrazně růžový pásek - jen drobný element, který ale ukáže, že se za A nebojíte a za B víte, co s čím funguje.

Statement piece 

Výrazné bundy, mikiny, tenisky nebo dokonce kabáty, kolem kterých postavíte zbytek outfitu. Jen zde je nutné, aby bylo evidentní, že víte, co děláte. Oblékněte si neonově růžovou mikinu či tenisky k modrým džínům, klidně oversized, a bude to fungovat.

Neutrální střed

Světlé košile, v létě (sem tam pastelově růžové)  šortky nebo polo. Občas do šatníku něco podobného zasadit není extravagance. Naopak je to výraz vkusu, když víte, že vám podobný odstín sluší. Zkuste lněné košile - ty, co jsou pomačkané v moment, kdy si je obléknete.

 

Související články
Novou kampaň Blažek podzim/zima 2019 nafotil znovu Robert Vano, tentokrát v Holandsku
Po několika úspěšných sériích v Portugalsku, Irsku a na Lanzarote se kampaň Travel Journal přesouvá severněji do Nizozemí, za větrnými mlýny, nekonečnými pláněmi i městskými bicykly. Inspirací designérek v čele s Janou Veselou Kuťkovou se stalo Holandsko spolu s jedním z nejvýraznějších světových malířů Hieronymem Boschem. „Jeho obrazy se vyznačují plností, nejsou na první pohled čitelné a vyzývají diváka k blízkému zkoumání. A právě toto soustředění na detail umožňuje divákovi vidět dokonalost celku, tak jako u našich produktů,“ komentuje Jana Veselá Kuťková inspirační proces. Celá kampaň pro značku Blažek byla už podruhé svěřena respektovanému módnímu fotografovi Robertu Vanovi.  
Růžová čokoláda proniká na český trh
Tuzemští milovníci hořké, mléčné či bílé čokolády mohou vyzkoušet čtvrtou variantu – růžovou čokoládu zvanou Ruby. Po více než desetiletém vývoji ji loni v září ve světové premiéře představila švýcarská společnost Barry Callebaut. Pochutinu vyráběnou ze speciálních kakaových bobů začala letos dodávat českým firmám.
Tržby Mattelu zklamaly, klesla poptávka v Číně i Evropě
Tržby amerického výrobce hraček Mattel zaostaly za očekáváním, především kvůli slabší poptávce v Číně a Evropě. Ve třetím čtvrtletí klesly o osm procent na 1,44 miliardy dolarů (32,8 miliardy korun), analytici v průměru odhadovali 1,49 miliardy dolarů. V samotných Spojených státech firma nicméně podle svého sdělení vykázala překvapivý nárůst prodeje díky zvýšenému zájmu o panenky Barbie.
Výrobce Barbie propouští. O práce přijde více než 2200 lidí
Americký výrobce hraček Mattel propustí více než 2200 z celkem 28 tisíc zaměstnanců a plánuje prodat závody v Mexiku. Rozhodnutí je součástí úsporného programu, který má snížit náklady o 650 milionů dolarů (14,2 miliardy korun). Firma současně v prohlášení zveřejněném v noci na čtvrtek oznámila, že kvůli bankrotu amerického hračkářství Toys R Us se ve druhém čtvrtletí propadla do ztráty a tržby klesly víc, než se čekalo.