Herní grafika, kterou nerozeznáte od reality? Už brzy, hlásí vývojáři

Fotorealistická grafika vývojářů ze společnosti Quixel

Fotorealistická grafika vývojářů ze společnosti Quixel Zdroj: Quixel

Fotorealistická grafika vývojářů ze společnosti Quixel
Fotorealistická grafika vývojářů ze společnosti Quixel
Fotorealistická grafika vývojářů ze společnosti Quixel
Fotorealistická grafika vývojářů ze společnosti Quixel
5
Fotogalerie

Grafičtí vývojáři ze společnosti Quixel s pomocí vlastní technologie Megascans a dalšími technologemi jako Houdini a Unreal Engine ukázali, že doba na kterou jsme dlouho čekali, je tady. Grafický herní fotorealismus je na spadnutí.

Na videu můžete vidět něco, čemu nechcete věřit. Ať se snažíte jak chcete, propadnete dojmu, že se jedná o natočené video nějakou drahou kamerou s použitím efektních filtrů. Neustále si říkáte, že to zkrátka musí být podvod, obzvláště když má jít o real-time grafiku a nikoli o předrenderovanou scénu z holywoodských filmů za stovky milionů dolarů.

Na konci videa se ale dozvíte pravdu – jedná se skutečně o real-time grafiku, přičemž scénu zvládne vykreslovat i relativně běžná herní grafická karta GeForce GTX 1080 Ti. To mimochodem znamená, že se vůbec nepoužívá ray tracing. V ukázce je možné vidět i chod základní fyziky a možnost snadné úpravy vlastností scény jako nasvícení, mlhy a barevných filtrů, jak je s unreal enginem běžné.

Všechno to je možné díky přesně naskenovaným materiálům z reálného prostředí, díky čemuž mohou vznikat neuvěřitelně realistické textury, které je zároveň možné rychle vyrábět a a rychle s nimi i vyvíjet hru.

Zbytek článku se dočtete na stránkách Živě.cz zde >>>