Za období od ledna do konce července byla obsazenost spoje 93 procent, když ve stejném období loni to bylo 77 procent. V samotném červenci se pak obsazenost meziročně zvedla z 81 procent na letošních 97 procent. Počet cestujících za prvních sedm měsíců roku vzrostl o více než pětinu. Výrazně se podle Sinčáka zvedly i výnosy na sedačku a kilometr.
Linku do Soulu zavedly ČSA v červnu 2013 po dohodě s partnerskými Korean Air. Od Korejců si Češi rovněž pronajali dálkové letadlo Airbus A330. Model spolupráce se ale posléze stal terčem kritiky. Nejhlasitěji byl slyšet nový šéf Českého Aeroholdingu Václav Řehoř, podle kterého linka do loňska prodělala stovky milionů.
Vedení Korean Air a ČSA loni na podzim dohodly změny, které linku pomohly odlepit ode dna. Například úpravu odletových časů z Koreje. Dálkovému spoji letos pomohl také boom příjezdové turistiky, který táhnou právě Korejci. Těch přijelo v pololetí 122 tisíc, o 46 procent více než loni. Dostali se tak do první desítky národností navštěvujících Česko.
Ekonomika spoje bude důležitá při rozhodování o jeho dalším osudu, nynější pronájem letadla A330 vyprší koncem roku. Podle mluvčího ČSA Daniela Šabíka se letos ekonomicky daří i linkám do západní Evropy, především do Amsterdamu, Stockholmu či Kodaně. V minulých letech firma spíše sázela na východ Evropy. Tam se však nadále potýká s útlumem. ČSA se letos v pololetí přehouply do černé nuly, klíčové ale budou výsledky třetího čtvrtletí.