Nejvíce se firmě dařilo v segmentu čtyř- a pětihvězdičkových hotelů, kde vzrostla obsazenost i průměrná cena za pokoj. „Oživení poptávky bylo patrné hlavně u turistické klientely. Rovněž se ale projevil trend zkracování délky pobytů, což mělo za následek mimo jiné i růst provozních nákladů na hosta,“ píše se ve výroční zprávě společnosti.
Lépe než předloni na tom byly i hotely se dvěma a třemi hvězdami, ubytovny si minulý rok vedly zhruba stejně jako rok předtím. K propadu tržeb ovšem došlo v lázeňských zařízeních. „V roce 2011 došlo k rapidnímu úbytku německé privátní klientely, a to z původních 90 procent všech klientů na současných 30 procent. Domácí klientela tyto ztráty nedokázala pokrýt,“ uvedla firma, do jejíhož portfolia patří 7500 lůžek a sedm tisíc konferenčních míst.
Firma staví hlavně na čtyřech značkách: Clarion Hotels, Buddha-Bar Hotels & Resorts, Fortuna Hotels a Ubytovny.cz. Ke Clarionům postupně přiřazuje i tradiční velkohotely z dob socialismu v krajských městech. Naposledy tak zmizel z mapy českobudějovický Gomel, v dubnu byl po rekonstrukci otevřen jako Clarion Congress Hotel České Budějovice.
Podobný osud čeká příští rok hotel Sigma v Olomouci a výhledově též královéhradecký hotel Černigov. CPI Hotels obvykle provozuje hotely v budovách patřících sesterské realitní firmě CPI miliardáře Radovana Vítka.