Kampaň Leo Burnett zachraňuje paměť národa

Kampaň Post Bellum

Kampaň Post Bellum Zdroj: archiv

Agentura Leo Burnett připravila v říjnu v rámci své spolupráce s nevládní neziskovou organizací Post Bellum netradiční kampaň, jež má za cíl motivovat občany, aby hlasovali v anketě o budoucnosti pražské Werichovy vily a zapojili se tak do rozhodování o tom, kdo se stane jejím budoucím nájemcem.

Klíčové sdělení „Nenechte zmizet příběh Jana Wericha a tisíců dalších“, jež se prolíná napříč celou kampaní, odkazuje na hlavní cíl organizace Post Bellum, kterým je vybudovat ve Werichově vile unikátní komunitní a kulturní prostor, kde bude mimo jiné uchováno více než 3000 příběhů pamětníků dvacátého století, samozřejmě včetně autentických příběhů o Voskovci, Werichovi a Osvobozeném divadle.

Hlavními protagonisty kampaně jsou političtí vězni, spisovatelé a přeživší holocaustu, kteří ve vlastnoručně psaných dopisech sdělují zastupitelům Prahy 1, proč je podle nich nejvhodnějším kandidátem pro získání Werichovy vily právě Post Bellum a jeho projekt Centrum Paměti národa. Patří mezi ně například bývalý předseda českého PEN klubu Jiří Stránský, správce Muzea třetího odboje v Příbrami František Hromádka, přeživší holocaustu Markéta Nováková či účastník dukelských bojů pplk. v. v. Michal Fedorko.

V dílně Leo Burnett (v týmu Kateřina Šimberská, Tereza Stará, Richard Kolbe, Jan Holeček, Jakub Mach) vznikla tisková inzerce, videospoty s výpověďmi jednotlivých pamětníků, kampaň pro sociální média i materiály pro přímé kontaktování občanů Prahy 1 a pražských zastupitelů.

Kampaň Post BellumKampaň Post Bellum | archiv