Sál č. 3

sál 3

sál 3

Přehled vystoupení přenášejících IAC 2012 ve třetím sále Clarion Congress Hotelu.

9:15 – 9:35 Češi v síti

Tomáš Pflanzer, TNS AISA

Surfování krade čas a může být vyčerpávající. Internet není jenom pro mladé! Jsme mobilní? Ptali jsme se dvou tisící Čechů, jak jsou na tom s internetem. Pozorovali jsme je, natáčeli na video, monitorovali jejich domácí počítače. A srovnávali se dalšími 60 tisíci lidmi na internetu po celém světě. Víme, proč jsou Češi na internetu, kde čtou recenze na výrobky, co by dělali, kdyby internet nebyl.

9:40 – 10:00 Důsledky připravovaného zákona o fondu kinematografie

Vladan Rámiš, MAFRA

Provozovatelům internetových audiovizuálních služeb na vyžádání hrozí, že budou do fondu na podporu kinematografie odvádět procenta ze svých tržeb.

10:05 – 10:25 Problematika právní regulace cookies a její aspekty v behaviorální reklamě

Mária Čuhelová, Seznam.cz

Představení trendů v evropské a české právní úpravě při právní regulaci využití „cookies“ v behaviorální reklamě a praktické dopady takovéto regulace (označování reklamy, informace uživatelům apod.).

10:30 – 11:00 From data to dialogue – room for improvements

Vesna Zakaric, Gemius

Getting the visitors on the site is only half of the challenge. The real name of this game is how to maximize their engagement. Knowledge on user behavior obtained through different web analytics tools is an essential prerequisite to any customer engagement. Mass of data available in real time must strive publishers to monitor and understand what makes their users loyal and how to avoid disappointing web experience that can influence users loyalty. At the end critical success factor for a customer – centric company is the capacity to exploit information that will distinguish the victors from the others.

Prezentace v AJ – bez tlumočení

11:00 – 11:35 Coffee break

11:35 – 11:55 Yield management online médií z hlediska média, inzerenta a uživatele

Matěj Novák, Centrum Holdings

Yield management je u online médií v ČR zatím poměrně neznámým pojmem. V prezentaci zazní zkušenosti s jeho více než ročním využíváním v rámci Centrum Holdings. Bude se zabývat přínosy YM pro médium, inzerenta i uživatele a ukáže některé praktické příklady jeho využití.

12:00 – 12:20 DSP, SSP, RTB… WTF?

Tomáš Řehák

Tomášův vstup se pokusí rozkrýt, proč na nejvyspělejších trzích nejzásadnější buzzwords mediálního nákupu posledních měsíců dosud nemají v ČR žádný reálný obsah. Mají vůbec reálnou šanci? Na trhu je povážlivě málo jednotlivců, kteří prokazatelně chápou, oč jde, povážlivě více firem, kteří se těmito termíny ohánějí ve svých materiálech a drtivě mnoho skeptiků. Je 10% podíl na americkém trhu dostatečným příslibem i pro trh český? Je vůbec reálná šance, že se najde pro sofistikovaná nákupní řešení místo v českém internetovém rybníčku? Jsme opravdu beznadějně malý trh?

12:25 – 12:45 Možnosti vyhodnocování online mediálních kampaní

Jiří Malý, Neo@Ogilvy

Ucelených materiálů, které by se na toto téma dívaly hlouběji než na CTR/bounce rate skrz Google Analytics či awareness metriky skrz vyzkum, je dosud velmi málo. Proto se pokusíme proplout nástroji, frameworkem vyhodnocování, možnostmi a problémy různých současných přístupů prostřednictvím case studies.

12:50 – 13:10 Co víme o uživatelích videa

Michal Buzek, Michal Vodák, Seznam.cz

Vyjdeme z toho, jak funguje videoreklama na službách Seznam.cz. Obohatíme tyto informace o poznatky ze sociologických výzkumů o uživatelích – jak konzumují videoobsah, jak vnímají reklamu – i o zadavatelích videoreklamy. Zodpovíme například otázku, jaké jsou podle českých inzerentů největší současné problémy videoreklamy v ČR. Podíváme se i na budoucnost videoreklamy v ČR. Budeme hledat odpovědi na otázku, co se musí změnit (u provozovatelů, zadavatelů i uživatelů), aby bylo video na internetu rovnocenným partnerem pasivní večerní televizní zábavě.

13:10 – 14:10 Oběd

14:10 – 14:30 Přebírání zpráv z internetu

Přemysl Cenkl, ČTK

Kradu, když linkuji, cituji, monitoruji nebo parafrázuji zprávy z internetu? Přehledné vysvětlení právních úprav různých typů přebírání zpráv z internetu. Výběr konkrétních příkladů převzetí zpráv agentur a vydavatelů z internetu jinými subjekty spolu s představením jejich postoje a názoru na každý z nich.

14:35 – 15:05 Diskusní panel na téma korektního přebírání obsahu

Moderuje: Kateřina Hrubešová, SPIR Složení panelu: Přemysl Cenkl, ČTK, Jakub Unger , Centrum Holdings, Zbyněk Loebl, Vladan Rámiš, MAFRA; a Tomáš Bleša, ANNECA

15:10 – 15:30 Dohoda ACTA – její aktuální stav a dopady

Jaromír Soukup, ČNS IFPI

Mnoho povyku pro nic.

15:30 – 16:00 Coffee break

16:00 – 17:00 Program pokračuje již jen ve dvou prvních sálech.

17:00 Konec konference

17:30 After party v atomovém krytu

Zdroj: SPIR