Jazykovka Skřivánek spustí kampaň na Effecto

Spuštění nové metody Effecto bude na podzim doprovázeno online kampaní v podobě bannerů a PPC reklamy na Googlu a sociálních sítích Facebook a LinkendIn. V offline prostředí bude podpořena inzercí, slevovými akcemi, například v rámci Dnů Marianne, a Dnů otevřených dveří, jejichž návštěvníci budou mít příležitost zažít Effecto na vlastní kůži. Kampaň bude také doplněna PR aktivitami především v rámci lifestyle, deníků a online magazínů pro ženy. PR pro Skřivánka zajišťuje agentura faamacz. „Naše podzimní kampaň cílí především na zákazníky z řad veřejnosti, ovšem principy metody Effecto budou samozřejmě zahrnuty také do firemní výuky, která je hlavní doménou naší jazykové školy,“ komentuje launch Monika Bendová, marketingová ředitelka jazykové agentury Skřivánek.