Skoro polovina prodejní plochy v projektu Central Kladno má své nájemníky
Obyvatelům a návštěvníkům Kladna nové obchodní centrum přinese širší nabídku zboží, služeb a značek, které v regionu dosud chyběly. Ačkoliv je projekt stále ve fázi příprav, projevila svůj zájem o pronájem obchodních jednotek řada známých firem. Konkrétně se jedná například o značky Albert Hypermarket, dm drogerie, New Yorker, Purtex, Oresi, Dr. Max, Lindex, Tally Weijl, Orsay, A3 Sport či Dráčik. Investor dále jedná s celou řadou dalších firem tak, aby centrum nabídlo vhodnou skladbu prodejen a služeb pro každého návštěvníka. Počítá se také s multikinem s pěti sály, fitcentrem a dětským koutkem. „Naším cílem je obsadit prodejní plochy co nejširším spektrem obchodů a značek, aby bylo centrum atraktivní nejen pro obyvatele Kladna, ale i pro jeho okolí,“ řekl Omar Koleilat, generální ředitel skupiny Crestyl, která je developerem obchodního centra.
Prodejní plocha obchodního centra je v současnosti již zhruba ze 40 procent pronajata. Plánovaná velikost prodejních prostor se pohybuje od dvaceti do tisíce metrů čtverečních. Vedle již zmíněných značek budou součástí obchodního a společensko-zábavního centra Central Kladno i další ochody zaměřené na módu, obuv, elektroniku a služby jako kadeřnictví, optika, cestovní kancelář, banka, kavárny, restaurace a další. O pronájem prostor v obchodním centru se stará společnost Cushman & Wakefield.