Kampaň V Praze jako doma má za sebou první měsíc. V metropoli se díky ní denně ubytuje až tisíc lidí
Na začátku července pražská organizace na podporu cestovního ruchu Prague City Tourism spolu s vedením města spustila kampaň „V Praze jako doma“. Nejčastěji turisté v rámci kampaně vyrážejí do zoologické zahrady, na Petřínskou rozhlednu nebo Pražský hrad. Hotely vydávají denně v průměru tisíc voucherů, které odpovídají počtu ubytovaných osob.
"Kampaň hlavního města a Prague City Tourism „V Praze jako doma“, jejíž web si zobrazilo jen za prvních několik týdnů více jak 600 tisíc lidí, si klade za cíl co nejvíce zmírnit ekonomické dopady pandemie koronaviru na turismus, hotely a další subjekty na něj navázané. V současné chvíli je do kampaně zapojeno téměř 400 ubytovacích zařízení, ty vydávají téměř tisíc voucherů denně, které odpovídají počtu ubytovaných osob v Praze," říká František Cipro, předseda představenstva Prague City Tourism.
Turisté mohou vouchery využít jako volnou vstupenku do vybraných míst v hlavním městě nebo třeba i na privátní procházku s průvodcem. V rámci kampaně je možné navštívit kolem šedesáti míst.
„Kampaň V Praze jako doma hodnotíme úspěšně. Od pražských hotelů i návštěvních míst máme velmi pozitivní reakce. Každý den se díky ní v Praze ubytuje průměrně tisíc návštěvníků. Kampaň navíc v současné době běží i na Slovensku, v Rakousku a Německu,“ doplnil Cipro.
Každý zapojený hotel v rámci kampaně má k dispozici vouchery s body, které mohou domácí i zahraniční návštěvníci za noci strávené v Praze získat. Maximálně lze obdržet osm bodů. V současné době se vydává v průměru 3,5 tisíce bodů denně z celkových 315 tisíc bodů. Ty budou k využití až do konce září. Už teď Prague City Tourism předpokládá, že se všechny body, které jsou pro kampaň k dispozici, naplno využijí.