Kupte si ForMen
Kupte si aktuální vydání FORMEN
Louis Vuitton Backpack Trunk Cloud - jemná modrá, neodmyslitelný monogram a jemné mraky. Louis Vuitton Backpack Trunk Mirror. Stan, který lze pořídit k Louis Vuitton Mirror Backpack Trunk. Stan Louis Vuitton - dostatečně velký pro dvě osoby. Venkovní část je z nepromokavého monogram materiálu, interiér je vyzdobený mraky a monogramem světle modrým.

4

fotografií

K novým batohům Louis Vuitton si můžete koupit i nejluxusnější stan na světě

N

Na přehlídce Louis Vuitton Men F/W 2020 byl poprvé představen Backpack Trunk. Kufr, který si můžete dát na záda. Elegantní a sofistikovaná záležitost byla nyní ještě vylepšena - Vuitton ji nabízí ve variantách Cloud a Mirror. 

Kolekce s mraky Virgila Abloha je esteticky čistou záležitostí, která velice dobře osvěžuje ikonický monogram značky. Ve variantě s mraky působí zavazadla a doplňky až umělecky a zrcadlová verze je prostě jenom vrchol designu. 

Jako poctu nomádskému duchu značky Louis Vuitton nabízí verze Monogram Mirror také volitelný stan z textilie se vzorem Monogram.

Stan je voděodolný a pohodlně se v něm vyspí dvě osoby. Vnitřní prostor v barvě modré oblohy s bílými obláčky člověka okamžitě přenesou do surreálního světa objevování dálných krajin nebo rohu vlastní zahrady. Asi s ním ale úplně nejezděte do nějakého kempu, někdo by vás v noci mohl zabalit do spacáku a se stanem utéct. 

Backpack Trunk lze nosit na dva způsoby: buďto v ruce na kožené držadlo na horní straně nebo jako batoh – k tomu slouží odepínatelné kožené popruhy. Backpack Trunk je důkazem, že Louis Vuitton umí dokonale kombinovat řemeslné umění a ducha cestování. Backpack Trunk splňuje rozměry palubního zavazadla.

 

Související články
Supreme chce každý, nejen členové skejťácké subkultury. A to za jakoukoli cenu
Toho obchůdku byste si v londýnském Soho nejspíš ani nevšimli. Leží mezi barem a komiksovým obchodem, má takřka neznatelnou vývěsku. Před vchodem postává pár extravagantně oblečených lidí. Baví se, jako by s obchodem neměli nic společného. Když vezmu za kliku, jeden z nich se otočí, změří si mě a pokyne, že v pohodě. „Ale nic si nefoťte,“ upozorní mě a vrátí se k hovoru. Vstoupím, a najednou se ocitám v jiném světě. Ve světě, jehož součástí chce být čím dál více lidí, ve světě, do nějž stojí vstupenky v podobě oblečení či doplňků stovky liber. Vítejte v Supreme, skate shopu, který ukázal světu módy zcela nové obchodní a marketingové modely platné pro 21. století.
Konec slávy FAANG? Naučte se GRANOLAS. Banka Goldman Sachs vybrala nové perspektivní akcie
Dříve byly hitem americké technologické akcie FAANG, nyní je však na scéně nové označení. Analytici investiční banky Goldman Sachs odhadují, že budoucí slibné firmy pro evropský prostor jsou ty se silnou účetní bilancí, nízkou volatilitou růstu a dobrými dividendovými výnosy. Nazývají je zkráceně podle prvních písmen jejich názvu GRANOLAS. Pro zástupce FAANG bylo příznačné, že šlo o technologické tituly, GRANOLAS zastupují farmaceutický průmysl a potraviny. 
Jak nosit růžovou jako chlap (a vytěžit z ní nejvíc)
Přesuňme se rovnou k jádru problému. Všechno tohle začalo, když v poválečné době dělala značka Mattel výzkum, na jakou barvu ženy a dívky reagují lépe. Zvítězila růžová, protože jako jediná barva byla pastelová a ta je příjemnější na oči. Od té doby byla Barbie v růžové a o generace poté stále bojujeme se stereotypem, že růžová je pro holky.