Zalando spouští novou sekci "Designer" v rámci kampaně Real Life Luxury

Zalando spouští novou kampaň Real Life Luxury

Zalando spouští novou kampaň Real Life Luxury Zdroj: Zalando

Dopřát si občas nějaký ten luxus nění na škodu. Pro každého znamená sice něco jiného, ale pokud mluvíme o oblečení, doplňovat ty obyčejné kousky nějakými lepšími je obvykle docela dobrá cesta k dobře vypadajícímu outfitu. Nakoupit si všecho u jedné značky není žádné umění. 

Nicméně, požídit si skutečně dobré a luxusní kousky nemusí být jednoduché. Buď musíte jet do butiku, který nemusíte mít zrovna za rohem, nebo třeba objednávat z e-shopů značek, kde zas nemusíte mít jistotu, že vrátit něco, co vám nebude sedět, bude jednoduché. 

Internetové multibrand obhody jsou něco jiného, než byly před lety a jeden z největších v Evropě, Zalando, doplňuje své portfolio nejen o nové značky ale v rámci kampaně Real Life Luxury přichází i s novými zážitky pro zákazniky a také novou sekcí prémiových značek, která se příhodně jmenuje Designer. 

Tato sekce je rozšířena o nová jména jako například Victoria Beckham, Roksanda, Mary Katrantzou, Theory, GCDS nebo Cult Gaia, která doplňují už tak oslnivý sortiment téměř 260 značek. 

Koncept kampaně se na základě příběhů různých lidí snaží pochopit, jaká je opravdová definice luxusu. Ten může pro každého znamenat něco jiného: může jít o možnost úniku do přírody, trávení času s rodinou, plnění si společných snů s přáteli, ale také o svobodu vyjádřit vlastní individualitu. Skutečný luxus může být proto souhrnně definován jako skutečné zážitky se skutečnými lidmi. To je luxus skutečného života.