CTP spouští pro své zákazníky novou službu

Společnost CTP zahájila provoz speciální zákaznické služby pro nájemce všech svých CTParků. Dotazy a připomínky ke správě jednotlivých CTParků mohou nájemci zadávat 24 hodin sedm dní v týdnu prostřednictvím internetu i mobilního telefonu. Nejpozději do 48 hodin jsou zákazníci informování o tom, jak bude s jejich podáním naloženo a jaké kroky byly či budou podniknuty ke zjednání nápravy.

Zákaznická služba, tzv. helpdesk, funguje velmi jednoduše. Krátce poté, co je dotaz odeslán, obdrží zákazník automaticky vygenerované registrační číslo, na základě kterého může zjistit, jaký je další postup ve věci řešení konkrétního podání. Žádost je následně předána zodpovědnému manažerovi CTParku a je dále také monitorována oddělením správy nemovitostí CTP. „Kontinuální budování dobrých vztahů s našimi klienty je pro nás velmi důležité. Touto službou umožňujeme našim zákazníkům doručit jejich prosby či reklamace okamžitě. Uchování těchto informací v interní databázi přispěje k zahájení kroků vedoucích k nápravě případných nedostatků bez zbytečných odkladů,“ uvedl Remon Vos, generální ředitel CTP. Důležitým aspektem pro komunikaci se zákazníky je snadná dostupnost této služby. Proto byla připravena k využití jak na webových stránkách společnosti www.ctp.eu, tak v mobilní verzi na www.ctpark.eu.