CTP spouští pro své zákazníky novou službu
Zákaznická služba, tzv. helpdesk, funguje velmi jednoduše. Krátce poté, co je dotaz odeslán, obdrží zákazník automaticky vygenerované registrační číslo, na základě kterého může zjistit, jaký je další postup ve věci řešení konkrétního podání. Žádost je následně předána zodpovědnému manažerovi CTParku a je dále také monitorována oddělením správy nemovitostí CTP. „Kontinuální budování dobrých vztahů s našimi klienty je pro nás velmi důležité. Touto službou umožňujeme našim zákazníkům doručit jejich prosby či reklamace okamžitě. Uchování těchto informací v interní databázi přispěje k zahájení kroků vedoucích k nápravě případných nedostatků bez zbytečných odkladů,“ uvedl Remon Vos, generální ředitel CTP. Důležitým aspektem pro komunikaci se zákazníky je snadná dostupnost této služby. Proto byla připravena k využití jak na webových stránkách společnosti www.ctp.eu, tak v mobilní verzi na www.ctpark.eu.