PSJ modernizovala své logo i pro exportní trhy

Jihlavská stavební a developerská společnost PSJ přistoupila k modernizaci svého loga. Redesign má za cíl reagovat na vývoj v oblasti vizuální komunikace, aby bylo dosaženo jeho optimálního využití v exteriéru architektury, merkantilu a dalších médiích.

„Při proměně naší korporátní značky jsme volili cestu jednoduchého konceptu, který plynule a logicky navazuje na původní logo. Redesign loga sleduje rozšíření svých komunikačních a estetických možností. Věříme, že takto bude dosaženo širokého spektra vyváženého využití logotypu v současném globalizačním prostředí. I proto jsme v souladu s exportními aktivitami PSJ rozšířili manuál o cizojazyčné varianty užití loga,“ uvedl mluvčí společnosti PSJ Miroslav Fuks.

Akciová společnost se zabývá především pozemní stavební činností, realizací vybraných stavebních řemesel a technologií a také developmentem. Její prvořadou činnost představuje generální dodavatelství staveb, a to včetně komplexních dodávek na klíč od fáze projektu a studie stavby až po kolaudaci a předání funkčního díla. Podílela se například na výstavbě pražského administrativního areálu BB Centrum, komplexu Zlatý Anděl na Smíchově nebo Galerie Fénix & Clarion Congress Hotel Prague ve Vysočanech, realizovala Obytný soubor Majdalenky v Brně nebo bytový soubor Villa Bianca v Praze.

PSJ byla také generálním dodavatelem při rekonstrukci Obecního domu, Sovových mlýnů či jihlavské radnice. PSJ se věnuje i vlastním developerským projektům, které se zaměřují zejména na výstavbu komerčních budov a obytných celků. Kromě Česka působí PSJ od počátku své existence také na zahraničních trzích. V posledních letech se soustředí na Ruskou federaci, Slovensko, jihovýchodní Asii a arabský svět.