Poprvé uspěla na německém trhu, tamnímu dopravci ze skupiny Deutsche Bahn dodá vlaky za 2,6 miliardy korun. Úspěch není zadarmo. Bude třeba postavit zcela nové vlaky na u nás nevídanou rychlost 200 kilometrů v hodině a k nim připojit nové lokomotivy.
V Plzni už asi pochopili, že drncající regionova není pro německý trh to pravé. A teď se ukazuje, že ti zlí Němci nejsou zase až tak zlí. Zvláště je-li pravdivá šuškanda, že v tendru dali přednost Škodě před domácím Siemensem a jeho rychlejšími railjety.
Když se nedávno šéf Českého Aeroholdingu Miroslav Dvořák po právu chlubil úspěšnou privatizací ČSA, zaskočil ho jediný dotaz: Co teď bude dělat Ivan Fuksa?
Ten byl dle oficiální verze najat právě na privatizaci. Jenže ta šla nečekaně jako na drátkách, a než se stačil Fuksa rozkoukat, byl balík akcií prodán.
Dvořák už nového kolegu ani nevzal na zmíněné novinářské chlubení. Teď je situace jasnější. Fuksa bude možná lepit pytlíky a aeroholding je bude dávat do letadel Českých aerolinií. Třeba tak bude exposlanec pro firmu užitečnější.