Nová kampaň Starobrna: Symfonici na hokeji

Záběr z televizního spotu Starobrna

Záběr z televizního spotu Starobrna

Pivovar Starobrno využívá netradiční stopáž televizní reklamy. Od soboty běží před sportovními zprávami na stanicích Nova, Fanda a Nova Sport devadesátivteřinový spot, který byl natočen přímo na stadionu brněnské Komety.

Starobrno, které je generálním partnerem HC Kometa Brno, připravilo pro hokejové fanoušky neobvyklé vyvrcholení podzimní sezóny. Přímo na tribuny brněnského stadionu ukrylo hudebníky brněnských symfonických orchestrů, aby pomohli divákům při zpěvu neoficiální klubové hymny Óda na Kometu. Celý padesátičlenný orchestr se na tribuně mezi diváky objevil náhle a bez varování. Na povel dirigenta bruslícího po ploše pak hudebníci doprovodili zpěv sólisty brněnské Janáčkovy opery Jana Šťávy.

„Chtěli jsme fanouškům připravit mimořádný zážitek a nabídnout jim jejich hymnu ve skutečně majestátním podání,“ vysvětlil marketingový ředitel společnosti Heineken Jiří Rákosník. Heineken akci natáčel a na pořízených záběrech stojí kampaň, která odstartovala 19. ledna. Projekt připravila reklamní agentura WMC/Grey, produkci zajistila společnost Filmservice.

Podívejte se na nový spot Starobrna:

Natáčení celé akce bylo mimořádně náročné vzhledem k vyprodanému stadionu i nemožnosti vše opakovat. „Protože jsme měli jen jednu šanci, kladlo to velké nároky na množství nasazené techniky i kameramany samotné,“ řekl o natáčení režisér Jaromír Malý a dodal: „Během dvou minut akce jsme točili na deset kamer s nasazením teleskopického jeřábu a vrtulníčku Hexacopter, který létal přímo nad ledovou plochou.“

Součástí kampaně jsou kromě televize, která poběží do konce ledna, ještě internet (včetně Facebooku a YouTube), únorová projekce spotu v kinech, jeho promítání přímo na stadionu během play off a eventové akce.