Poplatky za takzvané traťové navigační služby tvoří přes 80 procent výnosů. Zájem o české nebe se loni zvýšil o osm procent na rekordních 782 tisíc přeletů. Dopravci přitom nasazují stále větší letouny, což zvyšuje výnosy ŘLP. Nejvíce strojů nad české země vysílají Lufthansa, Emirates, Turkish Airlines a Qatar Airlines. Zhruba třínáctiprocentní podíl na výnosech mají přibližovací poplatky na čtyřech letištích.
„Mimořádně příznivou skutečností bylo oživení letového provozu na letištích v Praze, Brně, Ostravě a Karlových Varech, kde došlo poprvé od roku 2008 k obratu dosavadních vývojových trendů,“ uvedl mluvčí Richard Klíma.
Řízení se snaží rozvíjet i další komerční činnosti, provozuje například leteckou školu, cvičí zahraniční dispečery nebo nabízí služby vlastní kalibrační letky. Ta měří přesnost pozemních navigačních přístrojů. Podnik má pověst jednoho z nejlépe platících zaměstnavatelů v Česku. Dle výroční zprávy za rok 2014 činila průměrná mzda zhruba 180 tisíc korun.