Ode dneška je možné kupovat kombinované jízdenky na linky obou propojených sítí. Propojení rezervačních systémů se ale zatím neprojeví vizuálně, minibusy TigerExpressu si podrží značku i oranžovou tygří barvu. „Významně to posílí naše přední postavení na česko – polském a slovenském dopravním trhu,“ uvedl generální ředitel Leo Expressu pro Evropu Peter Köhler.
Leo Express považuje za páteřní svoji vlakovou linku z Prahy na Ostravsko, na kterou chce postupně napojovat další autobusové spoje. „S Leo Expressem máme hodně společného. Je to mladá inovativní společnost, v jejíž potenciál věřím a jsem přesvědčen, že spojení našich sil nám umožní rychleji rozšířit naše služby do celé Evropy,“ vysvětlil spojení dosavadní majitel TigerExpressu Peter Jančovič.
Minibus TigerExpress | Minibus TigerExpress
Ten se nyní stává spolumajitelem Leo Expressu a jako ředitel dostal za úkol rozvíjet obchod ve střední a východní Evropě. Finanční podrobnosti transakce nebyly zatím zveřejněny.
TigerExpress měl dosud blíže spíše ke Student Agency a RegioJetu podnikatele Radima Jančury. Jančovič zakládal svou společnost v roce 2012 spolu s Alešem Ondrůjem, oba dva jsou bývalí manažeři RegioJetu. Ondrůj ale svůj podíl loni Jančovičovi prodal a vrátil se k Jančurovi, jako mluvčí hovoří za celou skupinu Student Agency. Když Ondrůj loni v listopadu pro deník E15 svůj odchod z TigerExpressu potvrdil, uvedl zároveň, že firma měsíčně přepravuje téměř deset tisíc pasažérů.