Tuzemská síť s čerstvými džusy Fruitisimo s novými investory v zádech pokračuje v expanzi v Česku i v zahraničí. Snaží se tak vyrovnat silnou expanzi konkurenční sítě Ugo od Kofoly. Letos Fruitisimo otevře čtrnáct ovocných barů. K nim přidá ještě deset bister pod novou značkou Home Office.
Nově posiluje také byznys s ručně vyráběnou kopečkovou zmrzlinou. “Kapacita výrobny, kterou jsme měli ve Štěrboholích, téměř nestačila a stěhování bylo jedinou možnou volbou. V březnu jsme proto na kraji Prahy koupili velkokapacitní halu o rozloze přes čtyři sta metrů čtverečních, kam se celá výrobna přemístila,” uvedl spolumajitel sítě Jan Hummel.
Na začátku dubna Fruitisimo expandovalo do Maďarska, první tamní provozovnu otevřelo v Budapešti. Rozšíření byznysu pomohli rovněž investoři Leoš Navrátil a Josef Soukal, kteří v síti získali menšinový podíl.
Fruitisimu se loni podařilo zvýšit tržby zhruba o třetinu na 200 milionů korun. O desítky procent rostly tržby také konkurenci Ugo.