Scanner: O adaptivním marketingu

Náramky budou po tři dny sbírat biometrická data svých uživatelů (frekvenci srdečního tepu, teplotu atd.) plus další údaje, jako je místo a čas. Tak to půjde až do pětadvacátého, kdy se taktéž v Cannes odehraje menší ceremoniál, předávání Lvů za inovativnost. Mindshare a Lightwave odprezentují (včetně vizualizací, jak hrdě hlásí), co všechno z údajů vyčetly.
Agentura Mindshare to považuje za další krok ve směru, jemuž říká „adaptivní marketing“ – tedy taková činnost, jež neustále monitoruje, co děláte, aby vám pak mohl kdosi posílat zacílenou reklamu.
„Nejde o kvantifikaci našich zážitků, nýbrž o to, co z nás dělá lidi,“ řekla k tomu Rana June z Lightwave. (Jestli TOHLE dělá z Rany June lidskou bytost, je svět v koncích, napadlo Scanner.)
Pokud ovšem Rana June lidská bytost skutečně je (vyloučit to nelze), je to taky prima. „Možnost zaměřit reklamní sdělení v reálném čase činí z adaptivního marketingu nejmocnější nástroj, než jaký jsme dosud poznali,“ říká ona dáma v citaci časopisu Advertising Age. Scanner se těší, až její jablečné hodinky podle biometrických dat poznají, co Rana June přesně dělá, a v pravou chvíli jí nabídnou, řekněme, slevu na toaletní papír. Mocnější než dosud.