V zrcadle: Moshon Levi, BMD Advertising | E15.cz

V zrcadle: Moshon Levi, BMD Advertising

Moshon Levi, BMD advertising managing director
Moshon Levi, BMD advertising managing director
• 
ZDROJ: Repro Strategie

red

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Pro Moshona Leviho, managing directora BMD Advertising, je marketing příběh, který může prodat, nebo znehodnotit produkt. "Nezáleží na tom, zda se jedná o výrobek, nebo osobu – důležité je vyprávět příběh. Marketing je to nejdůležitější, co potřebujete k péči o produkt; chcete-li svůj produkt prodat, bez marketingu se neobejdete," říká Levi.

Odkud čerpáte denní příděl informací?

Mám aplikaci na svém telefonu, kam si mohu stáhnout zprávy z Česka (E15, iHNed, iDnes), ale především mezinárodní, jako Business Insider, CNN a zprávy některých specializovaných marketingových blogů.

Jaká reklama vám v poslední době nejvíc vadí, jaká je naopak oblíbená?

I když nemám právo hlasovat v ČR, mohu říct, že se mi nelíbila kvalita politických reklam, ať už se jednalo o vizuální, nebo textovou stránku sdělení. Upřímně řečeno, to málo, co jsem viděl, znělo, jako by všichni byli znepokojeni čištěním Prahy, ale skutečný vztah k voličům chyběl. Na druhé straně jsem viděl nějaké nové inzeráty z oblasti luxusního automobilového průmyslu, které mne zaujaly.

Jaké jsou vaše nejoblíbenější značky?

Jako cizinec mám respekt k luxusním módním značkám a brandům jako Audi a Apple, ale mohu také zdůraznit české značky, např. Škoda a samozřejmě Pilsner Urquell, na které většina cizinců nedá dopustit.

Co vás na marketingu nejvíc štve?

Když práce postrádá kvalitu. Na dnešním trhu mi také chybí více individuálního přístupu a mnohem lepší a hlubší grafické znalosti. Marketing je přece mnohem víc než jen konečná cena a nabídka. Jedná se o vztah ke značce, o snahu porozumět jí až do morku kostí a pochopit, jak si ji zákazník může užít. Naším úkolem je najít způsob, jak spojit výrobek se zákazníky, takže vlastně budujeme jakýsi most mezi produktem a zákazníkem.

Kde byste si přál být ve své kariéře za deset let?

Už jsem tam, kde jsem chtěl být, a doufám, že do deseti let budu pouze sbírat ovoce své současné práce.

Autor: red

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.