Škodovka posiluje v Německu, v pololetí tam obsadila rekordní část trhu

Podíl Škody Auto na německém trhu v prvním pololetí letošního roku vzrostl na rekordních 5,2 procenta. Česká automobilka tak posílila svoji pozici největší dovozní značky aut v Německu, i když jí prodeje mírně klesly.
V samotném červnu podíl Škody v Německu stoupl 5,7 procenta. Německo patří spolu s Čínou a Ruskem mezi nejvýznamnější trhy automobilky.
Škodovka prodala v Německu v pololetí 77 400 vozů. Bylo to sice o procento méně než ve stejném období loni, avšak firma vykázala lepší výkon než celý trh. Počet registrací nových aut v Německu se za pololetí snížil o 8,1 procenta.
Pozitivní vývoj očekává mladoboleslavská společnost i ve druhé části roku. K optimismu nahrává i vývoj nevyřízených objednávek, které byly za pololetí ve srovnání s loňským rokem vyšší o deset procent.