O2 nabízí Extra výhody

Televizní část kampaně na Extra výhody odstartovala 10. září. Bránu do světa věrnostního programu ve spotu představují mobilní telefony v nadživotní velikosti, které představují provozovny partnerů Extra výhod. Televizní spoty produkovala agentura VCCP a režíroval je Dael Oates. Spoty se natáčely v Praze letos v srpnu.
Dalším důležitým místem komunikace jsou webové stránky O2extravyhody.cz, které vyvinula společnost Et netera. Koncept, uživatelské prostředí a grafiku webu dodala agentura Motion Media. Ta také vyvíjela aplikaci O2 Extra výhody pro chytré telefony. Na zajištění partnerů Extra výhod se podílela agentura Ogilvy. V programu Extra výhod lze aktuálně čerpat až 100 slev a výhod po celé České republice.
Telefónica nabízí věrnostní program poprvé i vlastním zaměstnancům, a protože je chce zároveň inspirovat k používání mobilní aplikace Extra výhody, spouští interní kampaň. Přes šest tisíc zaměstnanců společnosti by měly oslovit vizuály a speciální stánky nazvané Salony Extra péče s O2 Guru v roli kosmetických poradců, kteří zájemcům z řad zaměstnanců poradí s instalací aplikace do chytrého telefonu. Interní kampaň připravila agentura Euro RSCG.