O2 nabízí Extra výhody

Kampaň O2 nabízí Extra výhody všem

Kampaň O2 nabízí Extra výhody všem

red
Telefónica zahájila 3 září nový věrnostní program Extra výhody. Nabídku mohou využívat všichni zákazníci včetně těch, kteří mají telefon O2 od svého zaměstnavatele. Věrnostní program je tak poprvé plně otevřený i zaměstnancům operátora, i pro ně je připravena speciální kampaň.

Televizní část kampaně na Extra výhody odstartovala 10. září. Bránu do světa věrnostního programu ve spotu představují mobilní telefony v nadživotní velikosti, které představují provozovny partnerů Extra výhod. Televizní spoty produkovala agentura VCCP a režíroval je Dael Oates. Spoty se natáčely v Praze letos v srpnu.

Dalším důležitým místem komunikace jsou webové stránky O2extravyhody.cz, které vyvinula společnost Et netera. Koncept, uživatelské prostředí a grafiku webu dodala agentura Motion Media. Ta také vyvíjela aplikaci O2 Extra výhody pro chytré telefony. Na zajištění partnerů Extra výhod se podílela agentura Ogilvy. V programu Extra výhod lze aktuálně čerpat až 100 slev a výhod po celé České republice.

Vizuály kampaně pro tisk a OOHVizuály kampaně pro tisk a OOH

Telefónica nabízí věrnostní program poprvé i vlastním zaměstnancům, a protože je chce zároveň inspirovat k používání mobilní aplikace Extra výhody, spouští interní kampaň. Přes šest tisíc zaměstnanců společnosti by měly oslovit vizuály a speciální stánky nazvané Salony Extra péče s O2 Guru v roli kosmetických poradců, kteří zájemcům z řad zaměstnanců poradí s instalací aplikace do chytrého telefonu. Interní kampaň připravila agentura Euro RSCG.

O2 Extra vyhody pro zaměstnanceO2 Extra vyhody pro zaměstnance