Nová kolekce Festka x CHATTY Černá mikina Festka x CHATTY Bílé tričko Festka x CHATTY Růžová mikina Festka x CHATTY Kreativní duo a zakladatelky značky CHATTY, Radka Sirková a Anna Tušková Černé tričko Festka X Chatty Černé tričko Festka x CHATTY Designové kolo Festka se samurajskými kresbami. Kolo Festka Spectre Porcelain ručně malované Michalem Bačákem si objednal sběratel z Bankoku a na cenovce mělo elegantních 800 tisíc.

9

fotografií

Festka a CHATTY představili kolekci triček a mikin

K

Když se spojí dvě české značky, které jsou primárně založené na kvalitě, může vzniknout jen něco skvělého. Výrobce prémiových silničních kol Festka se spojil s módní značkou CHATTY a společně připravili limitku merche Festka x CHATTY v podobě triček a mikin.

Značku CHATTY v roce 2005 založily designérky Radka Sirková a Anna Tušková. Během let se značka etablovala na české i na mezinárodní módní scéně a dnes se řadí mezi přední české módní značky, slavila úspěchy na molech a módních přehlídkách v Berlíně, Kyjevě, Varšavě, Amsterodamu, nebo Paříži. Charakteristickými rysy práce studia jsou prvotřídní materiály, dokonalé řemeslné zpracování a osobitý design.

Černé tričko Festka x CHATTY Autor: Chatty X Festka
Festka je česká technologická firma, která se specializuje na zakázkovou výrobu silničních kol a rámů vysoké kvality.  Firmu založili Michael Moureček a Ondřej Novotný a na estetickou úroveň kol Festka dohlíží od samého začátku umělecký ředitel Tomáš Hnida. Zhruba 90 % procent rámů a kol firma exportuje do celého světa, 80 % míří k zákazníkům mimo EU.
Kolo Festka Spectre Porcelain ručně malované Michalem Bačákem si objednal sběratel z Bankoku a na cenovce mělo elegantních 800 tisíc. Autor: FESTKA
„Když jsme ve Festce přemýšleli nad tím, zda novou kolekci merche vyvíjet in-house, nebo ve spolupráci se zajímavou módní značkou, někdo zmínil CHATTY, a když jsme se s nimi setkali, brzy vyšlo najevo, že se k nám opravdu hodí a máme hodně společného,“ říká ke spolupráci Michael Moureček, spoluzakladatel firmy Festka.
Černé tričko Festka X Chatty Autor: Chatty X Festka
„Mikiny a trička jsme navrhovali tak, aby i přes to, že jsou velmi jednoduché, působily uvolněně, ale při tom stále sexy. Proto jsou střihy užší, delší a mají širší výstřih,“ popisují návrhářky. „Mikiny i trička jsou z 100% prémiové bavlny těžší gramáže, kvůli které jsme oslovili snad každého výrobce materiálů v Evropě. Finální materiál nakonec pochází z portugalské produkce. Záměrně jsme hledali pouze evropské dodavatele jak u materiálu, tak i u etiket. Stejně tak bylo hned od začátku jasné, že výroba proběhne v Čechách, abychom udrželi kvalitu co nejvýše a měli pod kontrolou každý krok výroby, od šití, tisku až po finální adjustaci,“ doplňují Radka Sirková a Anna Tušková.

Kolekce Festka x CHATTY je k mání na e-shopu na webu Festka: eshop — FESTKA

Související články
Hudební recenze: Kronika zlatých časů československého art rocku
V šedesátých letech lidé bláznili po bigbítu a rokenrolu, v dekádě následující drsně poznamenané normalizací se – paradoxně i kvůli ní – mnozí muzikanti vydali i do jiných vod, jazz rocku či art rocku neboli progresivního rocku. Právě tomuto stylu, pro který byla charakteristická brilantní technika muzikantů, propojování s jazzem či s klasickou hudbou a hlubokomyslné texty, věnoval Supraphon další „archivní“ dvojalbum Art Rock Line 1971–1985, tedy z let, kdy byl tento žánr v tehdejším Československu na vrcholu.
Nouzový stav od pondělí skončí, hlavní odpovědnost za zákazy převezmou hejtmani
Opozice v Poslanecké sněmovně včetně komunistů odmítla v pořadí šestou žádost menšinové vlády ANO a ČSSD o prodloužení nouzového stavu o dalších třicet dnů. Některé nejtvrdší koronavirové zákazy tak už od příštího pondělí zřejmě skončí. Místo krizového zákona se země začne řídit normou o veřejném zdraví, která dává pravomoci v boji s nemocí COVID-19 krajům. Hejtman Pardubicka chce požádat o vyhlášení nového stavu nouze.
Jsme takový Volkswagen outdoorového oblečení, říká majitel Alpine Pro
Obchody se sportovním zbožím zůstávají kvůli pandemii stejně jako skiareály uzavřené. Odbyt outdoorového vybavení a lyžařských kolekcí oblečení je přes internet mizivý. „Nějakou částečnou státní podporu na nájemné v obchodních centrech jsme získali. Dotace ale pokryjí osmnáct procent nákladů. Chybějí nám vyšší desítky milionů v tržbách,“ konstatuje majitel společnosti Alpine Pro Václav Hrbek.