Koncept flexibilních kanceláří pomůže nejen začátečníkům

Společnost FirstClients provozuje v pražském administrativním centru Gemini na Pankráci flexibilní kancelářský komplex, ve kterém pronajímá plně vybavené kanceláře zařízené nábytkem, rozvody IT a telefony, včetně administrativních a dalších služeb.

[file:10147:small:right]

Flexibilní kanceláře jsou účelné pro zákazníky, kteří upřednostňují velmi pružné nájemní smlouvy a jednoduchost pracovního prostředí „hotelového typu“. Vysokou pružnost a prakticky nulové počáteční náklady oceňují nejen malé firmy s několika zaměstnanci, ale i velcí mezinárodní hráči. Řadu zákazníků překvapí cena za pronájem flexibilní kanceláře, která je většinou výrazně nižší, než je tomu v případě tradičních kancelářských prostor. Úspory od čtyř do 15 procent plynou ze služeb, které nejsou potřebné neustále, jako jsou například zasedací místnosti, administrativní služby, kopírky, vybavení kuchyňky apod., jež sdílejí všichni nájemci. Návštěvníci i volající klienti jsou oslovováni jménem příslušného nájemce a zcela profesionální zaměstnanec business centra zanechá dojem špičkového kancelářského prostředí s určitým osobitým stylem.

#####Balíček služeb osloví každého

Virtuální kancelář FirstClients nabízí kompletní balíček služeb, který pomůže řídit obchody tím nejprofesionálnějším způsobem. Mezi výhody virtuální kanceláře patří zejména atraktivní obchodní adresa, přímá dedikovaná telefonní linka, profesionální zpracování příchozích telefonních hovorů a vzkazů, přebírání a přeposílání pošty, nonstop přístup k hlasové schránce či zpracování příchozích a odchozích faxů či dokonce možnost vyvěšení firemního loga. Každý stálý klient navíc obdrží 15procentní slevu na pronájem zasedacích místností a kanceláří na hodinu, půl den či celý den.