Podle verdiktu soudu první instance nesla hlavní vinu za neštěstí americká letecká společnost. Z křídla jejího letadla totiž při vzletu spadla na dráhu kovová lamela, která prorazila následujícímu stroji společnosti Air France palivovou nádrž. Následkem toho Concorde začal hořet a zřítil se.
Continental Airlines byla v roce 2010 odsouzena k zaplacení milionu eur (přes 25 milionů korun) odškodného francouzským aeroliniím a dalších 200 tisíc eur jako pokutu. V platnosti zůstává část původního rozsudku, která určuje, že Continental má rodinám pozůstalých zaplatit 70 procent odškodnění. Zbytek má zaplatit EADS, mateřská firma výrobce letadel Airbus.
Podmínka za použití titanu
Jedním z původně odsouzených byl inženýr Continental John Taylor, který původně dostal patnáctiměsíční podmíněný trest za to, že porušil normy a pro opravu lamely použil titan. Ta následně při startu letadla odpadla. Letecké neštěstí vedlo k ukončení provozu concordů, které byly jedinými nadzvukovými dopravními letadly v dlouhodobém běžném provozu. Byly ovšem extrémně nákladné kvůli vysoké spotřebě pohonných hmot. Po nehodě byl provoz letadel ještě v roce 2001 po technických úpravách celé flotily krátce povolen, v roce 2003 nadzvukové letouny skončily definitivně.
Při poměrně vysoké ceně letenek si stroje, kterých se vyrobilo jen 20 kusů, získaly pověst exkluzivních letounů pro transkontinentální přepravu bohatých pasažérů.