Velikonočenky podporují obchodní vztahy

Brněnská alternativní reklamní agentura Antipol proto ve spolupráci se sociálním grafickým studiem Maturus připravila nabídku firemních velikonočních přání, která pomáhají. Pomáhají zmíněnému grafickému studiu, které založila v roce 2010 Nadace Jedličkova ústavu a které chce prostřednictvím své existence dokázat, že práce lidí s postižením je stejně kvalitní jako práce lidí zdravých. Handicapovaným lidem nabízí příležitost zažít prostředí reálné firmy a takto zvyšuje šanci na jejich uplatnění na otevřeném trhu práce.
K tomu, aby mohl Maturus své cíle a poslání plnit, potřebuje peníze. Jedním z jejich zdrojů tak mohou být i elektronické a tištěné velikonočenky nabízené agenturou Antipol Brno. Letošní nabídka je postavená na původních obrazových předlohách českých výtvarníků, na tradičních i netradičních námětech, na dětské tvorbě, na tvarové a grafické nápaditosti. Důležité je i to, že osmdesát procent zisku (až sedmdesát procent prodejní ceny) převádí Antipol na účet studia Maturus. To není v českém podnikatelském prostředí vůbec obvyklé.
Budovat a posilovat tradice, bořit zavedené stereotypy a pomáhat handicapovaným lidem penězi, které jsou ve firemním účetnictví vedené v kolonce nákladů, je u nás povoleno. Povolená je i distribuce velikonočních přání. Zajímavá a originální přání najdete letos i na webových stránkách agentury Antipol, která už devatenáct let vytváří a realizuje společensky angažované projekty, mimo jiné i pro známé a prestižní neziskové organizace.