Velikonočenky podporují obchodní vztahy

Velikonočenka

Velikonočenka Zdroj: Jana Ratkova

Přání vždycky potěší. Je součástí projevu lidské pozornosti, která určitě patří i do obchodních vztahů. Přkladem jsou firemní velikonoční přání, ač jsou zatím trochu nezaslouženě ve stínu přání vánočních či novoročních. Proč? Firmy si možná před Velikonocemi říkají, že za těch pár případných zakázek nestojí vynaložená snaha za to. Škoda pro ně. Když není nabídka, není inspirace a není poptávka.

Brněnská alternativní reklamní agentura Antipol proto ve spolupráci se sociálním grafickým studiem Maturus připravila nabídku firemních velikonočních přání, která pomáhají. Pomáhají zmíněnému grafickému studiu, které založila v roce 2010 Nadace Jedličkova ústavu a které chce prostřednictvím své existence dokázat, že práce lidí s postižením je stejně kvalitní jako práce lidí zdravých. Handicapovaným lidem nabízí příležitost zažít prostředí reálné firmy a takto zvyšuje šanci na jejich uplatnění na otevřeném trhu práce.

K tomu, aby mohl Maturus své cíle a poslání plnit, potřebuje peníze. Jedním z jejich zdrojů tak mohou být i elektronické a tištěné velikonočenky nabízené agenturou Antipol Brno. Letošní nabídka je postavená na původních obrazových předlohách českých výtvarníků, na tradičních i netradičních námětech, na dětské tvorbě, na tvarové a grafické nápaditosti. Důležité je i to, že osmdesát procent zisku (až sedmdesát procent prodejní ceny) převádí Antipol na účet studia Maturus. To není v českém podnikatelském prostředí vůbec obvyklé.

Budovat a posilovat tradice, bořit zavedené stereotypy a pomáhat handicapovaným lidem penězi, které jsou ve firemním účetnictví vedené v kolonce nákladů, je u nás povoleno. Povolená je i distribuce velikonočních přání. Zajímavá a originální přání najdete letos i na webových stránkách agentury Antipol, která už devatenáct let vytváří a realizuje společensky angažované projekty, mimo jiné i pro známé a prestižní neziskové organizace.

VelikonočenkaVelikonočenka | Jitka Zajickova