Podcast Botník se zakladatelem Footshopu: Myslel jsem si, že 40 tenisek na skladě bude stačit
Botník se vrací. Tenisková encyklopedie moderovaná šéfredaktorem e15 Nikitou Poljakovem a jeho parťáky Vojtou Kubíkem a Honzou Noskem je zpátky s novou sezónou. Ta startuje velkým rozhovorem se zakladatelem Footshopu Peterem Hajdučkem.
První sérii podcastu Botník, který vychází ve spolupráci e15 a obchodu se streetwearem a teniskami Footshop, formovalo především encyklopedické uvedení do tématu tenisek, sběratelství a streetové módy. Nová sezóna už se nese ve více lifestylovém pojetí a startuje právě uvolněným rozhovorem s člověkem, který se na rozvoji tohoto odvětví v Česku a na Slovensku zásadně podepsal.
Peter Hajduček založil Footshop před 13 lety, během kterých se vyvinul z lokálního distributora několika skejtových značek ve středoevropského lídra v odvětví limitovaných tenisek a exkluzivních kolekcí oblečení. Za tu dobu Footshop navíc stihl pod svá křídla dostat také nejstarší český fungující streetwear obchod Queens, na což pochopitelně také přišla řeč.
Předchozí díly podcastu Botník
První díl: Nike versus Adidas a nástup nových hráčů
Druhý díl: O fenoménu Yeezy a kontroverzi kolem Kanyeho Westa
Třetí díl: Nejlepší spolupráce v teniskovém světě
Čtvrý díl: Jak zbohatnout přeprodáváním tenisek a jaké problémy resell způsobuje
Pátý díl: O Air Max Day a neúspěchu, který stál na počátku nejslavnější série tenisek
Šestý díl: Star Wars, videohry, rap. Vliv zábavního průmyslu na svět tenisek je obrovský
Sedmý díl: Jaké jsou aktuální trendy streetwearu, kde se berou a co je nahradí?
Osmý díl: Zakladatel Patty: Jak jsme získali spolupráci s Nike? Vtipná historka
Devátý díl: Zakladatel Footshopu: Myslel jsem si, že 40 tenisek na skladě bude stačit
Desátý díl: Nejen o historii legendy BAPE, která exkluzivně přichází na Footshop
Jedenáctý díl: DJ Manene o osmihodinové show i hudbě na fotbalových stadionech
Dvanáctý díl: Footshop má nové tenisky ve spolupráci s Adidasem, Nike hlásí katastrofální půlrok
V rámci rozhovoru dále došlo například na srovnání dnešního módního průmyslu s obdobím, kdy Footshop začínal. Začátek a „konec“ této bezmála patnáct let dlouhé etapy, působí překvapivě jako střet dvou naprosto odlišných světů.