Podcast Botník: Footshop má nové tenisky ve spolupráci s Adidasem, Nike hlásí katastrofální půlrok

Hostem dalšího dílu podcastu Botník byl vendor marketing specialista Martin Kluka z Footshopu

Hostem dalšího dílu podcastu Botník byl vendor marketing specialista Martin Kluka z Footshopu Zdroj: Footshop

Čtvrtý díl druhé sezony Botníku vychází téměř přesně v půlce roku, což je tradičně ideální příležitost pro zhodnocení sneaker trhu v kontextu kultury, byznysu a posledních šesti měsíců. Vojta Kubík a Honza Nosek si k sobě tentokrát pozvali vendor marketing manažera z Footshopu Martina Kluku, aby spolu kromě trendů probrali i nejnovější spolupráci největšího českého streetwear storu a giganta jménem Adidas.

Epizodu, jako je tahle, Botník netočil poprvé. Jenže historickým momentem je stav značky Nike. Značka nejen že aktuálně propouští tisíce zaměstnanců a nedaří se jí prorazit s dalším Travis Scott projektem, ale ani nefiguruje v žebříčku nejlepších tenisek uplynulého půl roku. Vojta Kubík, Honza Nosek, s výjimečnou absencí Nikity Poljakova, diskutovali spolu s odborníkem na problematiku Martinem Klukou.

Martin je také jedním z lidí, kteří mají podpis na nejnovější spolupráci Footshopu s třemi proužky, jejíž předlohou byla legendární silueta Forum.

Kam se trh vyvíjí? Dostane se Nike z problémů? A které tenisky nahradily legendární Swoosh na čele žebříčků nejpopulárnějších tenisek současnosti? Nejen o tom je další díl podcastu Botník, který vychází na všech oblíbených podcastových platformách a také na YouTube ve formě videa.