Příběh začne žít až tehdy, kdy v něm vznikne nějaká kontroverze, říká scenárista Petr Kolečko
Dvojnásobný držitel Českého lva Petr Kolečko je vedle dávno zesnulého Jaroslava Dietla patrně jediným českým scenáristou, o kterého se zajímají i bulvární média. Sešli jsme se v jednom z karlínských podniků a já Petra hned na začátku ujistil, že mě jeho milostné eskapády nechávají klidným a že, pokud v rozhovoru pro e15 magazín do jeho soukromí zabrousíme, bude to jen souhra okolností. Nakonec jsme našli tolik témat, že to ani nebylo třeba.
Scénáře Petra Kolečka jsou pro české režiséry a samozřejmě i pro herce, kteří ve filmech a seriálech podle jeho předloh hrají, téměř s jistotou zárukou úspěchu. S mimořádným ohlasem se setkal už jeho televizní debut, seriál Okresní přebor, který se na obrazovkách objevil už před třinácti lety. Následovaly další dnes už kultovní série Čtvrtá hvězda, MOST!, Vyšehrad nebo Lajna, filmy Padesátka, Masaryk, Přes prsty či Zbožňovaný – poslední dva Petr i sám režíroval. Vedle druhé řady seriálu Osada, který právě uvádí Česká televize, je jeho nejnovějším počinem Tirák, seriál napsaný exkluzivně pro platformu Audioteka. A u toho nejaktuálnějšího jsme začali.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!