Rolexky v metaverzu, tokeny u Tiffanyho a kryptotenisky. Značky kolonizují virtuální světy
Svět e-commerce se ubírá jinam, než tvrdily sotva dva roky staré předpovědi. Kamenné pobočky obchodů dál mají svůj význam, digitální giganti oživují fenomén teleshoppingu a nové virtuální světy osidlují už dávno zavedené značky. Snaží se prorazit i díky využití fenoménu nezaměnitelných tokenů (NFT). Navzdory masivnímu propadu trhu kryptoaktiv.
Měl to být byznysový trend s budoucností tak zářnou, že těžko snesla srovnání. Kdo v době tuhých protipandemických opatření neprodával on-line, doslova jako by nebyl. Jinak ani fungovat nemohl. Jenže návrat do relativně normálního života bez lockdownů ukazuje, že návštěva obchodů a nákupních center dál patří mezi silné lidské touhy. Trendy směřují ke koexistenci a specifickému mixu virtuálního a fyzického světa.
Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!