Bistra v pražských čtvrtích: Nikde nemíchají tolik nealkoholických drinků jako v Liquid Office

Koncept podniku Liquid Office se odráží i v logu – dvou propojených „O“. Jedná se o „coffee office“, který se odpoledne mění v „koktejlový office“.

Koncept podniku Liquid Office se odráží i v logu – dvou propojených „O“. Jedná se o „coffee office“, který se odpoledne mění v „koktejlový office“. Zdroj: E15 Michaela Szkanderová

„Pozorujeme trend, že moderní bistra a zajímavé podniky se přemísťují ze Starého Města do rozšířenějšího pražského centra,“ říkají provozovatelé karlínského Liquid Office.
„Pozorujeme trend, že moderní bistra a zajímavé podniky se přemísťují ze Starého Města do rozšířenějšího pražského centra,“ říkají provozovatelé karlínského Liquid Office.
3
Fotogalerie

Města netvoří developeři. Města tvoří lidé, kteří v nich žijí a sdílejí každodennost. Pražské čtvrti za svou podobu vděčí i nenápadným hrdinům své doby, kteří pro sousedy vytvoří živý záchytný bod: kde se sejít, kde se najíst, kde posedět.

Když parta lidí z proslulého pražského Hemingway Baru otevře nový podnik ve čtvrti, kde dobrý koktejlový bar zcela chybí, ale zase je tam přebytek kancelářských prostor, lze vytušit, že bude mít úspěch. Sázka na budovu Butterfly v Karlíně se barmanům vyplatila.

Spoluzakladatel Liquid Office David Andrle hodnotí prostor Butterfly jako nadčasový a moderní a vnímá ho jako skvělou příležitost koncipovat koktejlový bar zcela jinak. „Díky velkým oknům, dominantnímu baru a venkovnímu posezení můžeme návštěvníkům nabídnout něco navíc, než co znají z našich starších konceptů – komorního Hemingwaye a baru Cash Only, který přece jen byl umístěn spíše v suterénu.“ Hlavní myšlenkou zaniklého Cash Only byla sezonní povaha nabídky a lokální původ surovin, což mínili zakladatelé přenést do nového podniku.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!