Škoda či Toyota chtějí prodávat více ojetin než nových aut. Autobazary bijí na poplach

Prodeje ojetin mají v Česku brzy zastínit prodeje nových aut Škody či Toyoty.

Prodeje ojetin mají v Česku brzy zastínit prodeje nových aut Škody či Toyoty. Zdroj: Profimedia

Thomas Schäfer, generální ředitel Škody Auto, automobilky, která chce prodávat sto tisíc ojetin ročně.
Poměr prodaných nových vozů a ojetin chce Toyota v Česku vyrovnat do roku 2025.
Podle Martina Pelešky, šéfa Toyoty ČR, se budou prodeje nových aut a ojetin sbližovat velmi rychle.
4
Fotogalerie

Vidina ještě tučnějších zisků na robustním trhu s ojetými vozy v Česku čím dál více láká i automobilky. A to natolik, že už během několika příštích let chtějí prodávat více ojetin než nových vozů. Týká se to například Škody Auto nebo Toyoty, které zamýšlejí razantně zvýšit prodeje ojetin přes autorizovaná dealerství.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!