Školní zboží táhne obrat firmy Stil trade

„Na vzestupu našich výkonů se největší měrou podílí školní program. Loňské srpnové tržby v celém segmentu školních pomůcek a potřeb dosáhly úrovně tradičně nejsilnějšího předvánočního období. Od letošního dubna, kdy jsme zahájili hlavní letní sezónu, průběžně dosahované měsíční prodeje jen u batohů pro školu a volný čas dávají reálný předpoklad až zdvojnásobení tržeb v tomto sortimentu v porovnání s minulým rokem,“ odhaduje jednatel a spolumajitel firmy Jiří Kotlant.
Školní program přitom Stil trade do svého portfolia zařadil před pěti lety, dnes už se na obratu podílí více než jednou třetinou.
O třináct procent by měl růst i export firmy, ten během loňského roku zodpovídal za 15 procent obratu a meziročně stoupal o polovinu. Možnosti vývozu si firma ověřila na veletrhu Paperworld ve Frankfurtu nad Mohanem.

„Při naší premiérové účasti na této prestižní oborové přehlídce jsme získali co do objemu zatím menší, perspektivně však velmi důležité objednávky od významných obchodníků z Nizozemska nebo Švýcarska,“ říká Jiří Kotlant. Zboží se značkou Stil prodává v Česku zhruba tisíc a na Slovensku přibližně sto většinou specializovaných prodejen. Firma je také významným dodavatelem obchodních řetězců Globus, Terno, Tesco a Carrefour Slovensko.
Část svých prodejů společnost uskutečňuje i prostřednictvím vlastního e-shopu. Přibližně 80 procent zboží společnosti pochází z vlastní produkce s vlastním designem i vlastním systémem kontroly kvality provedení. Hit loňské sezóny, kolekce FC Barcelona, se letos podílí na tržvách v oblasti školních potřeb jednou pětinou. Rostou i prodeje kolekce Dino pro nejmenší, která je na trhu od dubna.












