Velké e-shopy bojují o vytvoření co největšího tržiště pro menší prodejce

Sklad e-shppu Alza.cz, ilustrační foto

Sklad e-shppu Alza.cz, ilustrační foto Zdroj: Profimedia

Logo Mall.cz, ilustrační foto
Logo Alza.cz, ilustrační foto
Logo Heureka
4
Fotogalerie

Dvacet let poté, co začal s budováním market place alias tržiště největší internetový obchod na světě Amazon, se do něj ve velkém pouštějí i české e-shopy. Je to souboj zejména tří velkých hráčů, Mallu, Alzy a Heureky, která zatím jako srovnávač stála poněkud v pozadí.

„Market place je celosvětový trend. Velké e-shopy nemohou růst tak, že budou kupovat více a více věcí na sklad. Situaci pomohla i koronoakrize, kdy bylo pro větší e-shopy jednodušší napojit jen nabídku než zboží naskladňovat,“ popisuje situaci Adam Kurzok, šéf společnosti Expando, který pomáhá e-shopům dostat se na Amazon a další světová tržiště.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM.

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!