Velké e-shopy bojují o vytvoření co největšího tržiště pro menší prodejce | E15.cz

Velké e-shopy bojují o vytvoření co největšího tržiště pro menší prodejce

Martina Patočková

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn

Dvacet let poté, co začal s budováním market place alias tržiště největší internetový obchod na světě Amazon, se do něj ve velkém pouštějí i české e-shopy. Je to souboj zejména tří velkých hráčů, Mallu, Alzy a Heureky, která zatím jako srovnávač stála poněkud v pozadí.

„Market place je celosvětový trend. Velké e-shopy nemohou růst tak, že budou kupovat více a více věcí na sklad. Situaci pomohla i koronoakrize, kdy bylo pro větší e-shopy jednodušší napojit jen nabídku než zboží naskladňovat,“ popisuje situaci Adam Kurzok, šéf společnosti Expando, který pomáhá e-shopům dostat se na Amazon a další světová tržiště.

Přístup k veškerému digitálnímu obsahu

Předplatit E15 Premium

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!

Tato stránka využívá služeb Google reCAPTCHA, na kterou se vztahují Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů společnosti Google.