Proto by nás vlastně nemělo překvapit, když je bankovní styk přirovnán k tomu pohlavnímu, ale přece jenom – samoúčelnost, jaké jsme vystaveni, je trochu zarážející. Možná jsem staromódní a mluví ze mě závist vůči krásným mladým lidem, kteří jsou podle všeho schopni nalézt vrcholné uspokojení v zasouvání platebních karet do bankomatu atd. Možná je mi prostě nepříjemné dívat se na slastí se kroutící teenagery v přítomnosti dětí nebo svých, dobře, poněkud konzervativních rodičů. Komentář mé jedenáctileté neteře: „Vždycky, když se na konci ozve ta vítězná hudba a tomu klukovi se zkroutí obličej, cítím se trapně…“ Jasně, je to celé nadsázka, trochu jako ty houbičky na nádobí. Inzeráty i televize koneckonců vypadají profesionálně. Tvůrci kampaně využívají insight, že první pohlavní styk bývá nepodařený, a pravděpodobně je také inspirovala videa orgasmů některých uživatelů internetu. A nejspíš počítali s tím, že kampaň budou provázet podobné reakce, jako je tato. Přes to všechno – hotová z toho nejsem. Ale někdo jiný třeba jo.
Autorka je copywriterkou ve společnosti Mark/BBDO