Case Study: Kampaň Bubbleology válcovala sociální sítě

Bubbleology

Bubbleology Zdroj: archiv

Značka čajů Bubbleology rozjela velkou kampaň na YouTube, Facebooku, Instagramu, Twitteru a Snapchatu pod hashtagem #Bubbleologysblizuje. Vrcholem byla zážitková akce ve slovenských Donovalech, kam pozvala nejvlivnější české blogery a youtubery.

Na celodenní zimní párty značky Bubbleology zvaly fanoušky teasery, které vyzývaly ke sledování víkendového dění na sociálních sítích. Na YouTube se tak celý víkend objevovaly přímé přenosy, které mohli návštěvníci párty sdílet společně s dalšími uživateli na ostatních sociálních sítích.

Klíčovými platformami byly Instagram a Facebook, kde má česká pobočka Bubbleology 45 tisíc, respektive 130 tisíc fanoušků. Pod hashtagem #Bubbleologysblizuje bylo na Facebooku postupně zveřejněno 28 příspěvků. Oproti tomu uživatelé sociální sítě Instragram zveřejnili příspěvků 135. V průběhu týdenní kampaně v polovině února se pod speciálním hashtagem na Instagramu objevilo 70 příspěvků, které obdržely čtvrt milionu lajků a takřka 700 komentářů.

Díky kampani se až osmiprocentně navýšil počet lajků od lidí, kteří Bubbleology na Instagramu nesledují. Zároveň se zvedl počet lajků na zveřejněný příspěvek u Instagramu na více než 3000. Kampaň se dotkla půl milionu uživatelů Facebooku.

„Některé platformy jako například Instagram nás velmi překvapily, dosah byl obrovský. Spolupráce s bloggery a youtubery je pro značku velmi pozitivní. Hodláme v ní i nadále pokračovat,“ shrnula výsledky kampaně Zuzana Zusková, marketingová manažerka v Bubbleology.

Kampaň BubbleologyKampaň Bubbleology | archiv

Bubbleology zveřejnila v rámci livestreamingu na YouTube exkluzivní videa ze zákulisí, která dosáhla téměř 80 tisíc zhlédnutí. Na Snapchatu, který společnost založila týden před akcí, Bubbleology zveřejnila 18 snapů, které obdržely více než 26 tisíc zhlédnutí. Akci provázely snapy i od bloggerů a youtuberů, kteří měli aktivních celkem šest snapchat účtů, takže celkový dosah byl násobně vyšší.

Přestože platforma Twitter nebyla zapojena do kampaně, v jejím průběhu na ní došlo k 51 200 zobrazení příspěvků. Největší dosah 8 tisíc zobrazení dosáhl post z akce, kde byli označeni všichni blogeři a který retweetla bloggerka shopaholicnicol.

Na kampani se podílela digitální agentura LCG New Media, se kterou značka Bubbleology spolupracuje od roku 2015.