Home Credit představil nové logo

Home Credit mění ve dvacátém roce svého působení na českém trhu logo. Vytvořilo ho studio Dynamo design, v rámci repositioningu chystá rovněž kampaň, na níž pracuje agentura Oliver.
Z původně malé firmy z Hustopečí nedaleko Brna je dnes světová nebankovní úvěrová společnost, která patří ve své kategorii k největším. V původním červeném obdélníkovém logu byl vedle názvu společnosti symbol bílé lednice, který odkazoval na dostupnost a rychlost získání spotřebitelských úvěrů na bílou elektroniku.
„Trh se v posledních letech výrazně změnil a dnes jsou rychlé a dostupné úvěry standardem. My v Home Creditu se proto stále více zaměřujeme na budování vztahů se zákazníky a inovace. Mnohem širší je také současné portfolio produktů. A proto jsme chtěli, aby i naše logo správně vystihlo dnešní Home Credit a jeho moderní a lidský přístup k zákazníkům,“ uvádí k novému logu Jana Studničková, marketingová ředitelka společnosti Home Credit.
Nové logo začne Home Credit používat od 1. listopadu letošního roku, a to v České republice a na Slovensku. V roce 2017 se spustí výměna loga v rámci celé skupiny Home Credit International. Tvůrcem loga a vizuálního stylu je studio Dynamo design
V rámci repositioningu plánuje Home Credit nabídnout i novou kreditní kartu a pro televizi připraví speciální reklamní kampaň, kterou chystá ve spolupráci s agenturou Oliver.