Česká pošta by měla projít restrukturalizací. Balíkovna je zákazníky vnímána lépe, říká Štěpán

Podle šéfa České pošty Miroslava Štěpána by pošta potřebovala restruktualizaci. Důvodem je i fakt, že značka nemá zrovna nejlepší pověst mezi zákazníky, uvedl Štěpán v pořadu Hráči. Zároveň ale dodává, že Balíkovna, která patří pod Českou poštu a funguje na principu jako například Zásilkovna, má svou pověst o mnoho lepší. Lidé si Balíkovnu s poštou nespojují.
„Já přiznávám, že listovní doručování prostě byl problém zejména v loňském roce České pošty a je na ně zaměřena výrazná pozornost ze strany managementu. Na listovní doručování máme kompletně nový management a připravena opatření, aby šla kvalita nahoru,“ uvedl Štěpán.
Na dotaz ohledně kauzy předražených elektrokol pro pošťáky řekl, že nešlo o malý přešlap. „Ta elektrokola můžeme označit za velkou chybu. Bylo to dáno vnitřním procesem, který byl na České poště a který umožňoval vypsání veřejné zakázky a akceptování nabídky jednoho jediného zájemce. Zrovna tady se ty procesy optimalizovaly, odstranily,“ tvrdí.
Navíc z lidí, kteří za tuhle zakázku „mohli“, už nikdo v České poště nepracuje. „Dohodli jsme se kvůli jiným věcem a ten proces jako takový prošel restrukturalizací. Už by se to nemělo nikdy stát,“ slibuje Štěpán.