Český slavík Mattoni - mladí útočí

Zdroj: Musica Bohemica

Proč Český slavík Mattoni existuje a dokonce zažívá svá nejlepší léta? Protože na rozdíl od jiných anket podobného typu nikdy nezůstal na místě a vždy včas reagoval na to, co přinášela doba. 

Letošní inovací je interaktivní hlasování fanoušku. Hlasující budou moci na internetových stránkách Českého slavíka Mattoni (www.ceskyslavikmattoni.cz) vybrat píseň některého z nových talentů,  kterou by chtěli slyšet naživo při galakoncertu. Mladí útočí a Slavík je v tom podporuje. 

Slavík se od ostatních podobných anket liší tím, že je celospolečenský. Mohou v něm hlasovat všichni bez rozdílu věku. Letošní anketa startuje 4. října a končí 20. listopadu. Galakoncert spojený s vyhlášením pak proběhne o týden později, v sobotu 26. listopadu v Hudebním divadle Karlín. Jako každoročně ho bude přenášet TV Nova.

Pořadí můžete ovlivnit i vy. Stačí jít na stránky slavikmattoni.cz. Můžete vyhrát zájezd do Řecka od CK Alexandria. Nebo se budete moci na stránkách www.ceskyslavikmattoni.cz zúčastnit soutěže společnosti NH CAR o měsíční pronájem nového vozu Škoda Kodiaq.

PARTNEŘI ANKETY ČESKÝ SLAVÍK MATTONI 2016

Společnost Mary Kay patří mezi největší společnosti, které se věnují přímému prodeji pleťové a dekorativní kosmetiky. Již pětkrát získala Mary Kay ocenění „Výrobek roku“ od asociace vizážistů a stylistů.  Kromě toho se i dalších 26 našich produktů může pyšnit oceněním „Doporučeno AVS-ČR“. V České republice již potřetí za sebou získala ocenění Czech Superbrands Award – a to pro roky 2014, 2015, 2016.

Dalším z partnerů ankety je společnosti MusicJet. Aplikace MusicJet nabízí novinky ze světa hudby české i světové produkce. Kromě streamingu umožňuje také nákup nahrávek za bezkonkurenční ceny nebo tvorbu vlastních playlistů s možností přehrání skladeb offline. MusicJet je dostupný na zařízeních s operačními systémy iOS, Android a Windows Phone