Kecal a nevěrník. Billboardy zesměšňují dva hlavní muže ČSSD
Podle Haška se k neetickému vedení předvolební kampaně zřejmě uchýlil někdo, kdo se „bojí volebního výsledku“.
Hašek je za předsedou ČSSD Bohumilem Sobotkou dvojkou na jihomoravské kandidátce strany pro předčasné volby do Sněmovny. „Nikdy jsem neuznával negativní, dehonestující a lživé osobní kampaně. Mrzí mě, že se k nim někdo uchyluje na jižní Moravě,“ uvedl. Neupřesnil ale, jaké konkrétní právní kroky podnikne.
U dálnice na Brněnsku se objevilo šest billboardů. Na většině je černá silueta hlavy s textem „kecal - slibuje a neplní, lenoch - v parlamentu chyběl při 77 procentech hlasování, nevěrník - milenku si platil z veřejných peněz“, doplněným dotazem „Kdo je to?“.
Na jednom z billboardů je Haškův portrét. Server idnes.cz uvedl, že většina reklamních ploch s kritikou Haška patří firmě A. C. E. Media a billboardy si u ní zaplatil zahraniční klient.
Prohlédněte si billboardy útočící na Michala Haška, Bohuslava Sobotku a Andreje Babiše:
Billboardy útočící na šéfa ČSSD Bohumila Sobotku se objevily v Ostravě. Smějící se politik na nich má na hlavně hornickou helmu s lampou. U portrétu je text, že už Sobotka údajně ví, jak vyřešit problémy Česka. „Vím jak na to! Od mládí makám v parlamentu,“ hlásá plakát doplněný o logo sociálních demokratů.
Plakáty byly vylepeny na plochách patřící frýdecko-místecké společnosti Melvin CZ. Její představitel řekl, že zadavatele negativní kampaně nezná. „Byla to objednávka od jiné reklamní agentury,“ řekl s tím, že si nepřeje být jmenován.
Terčem antikampaně se stal i lídr ANO Babiš. Ten se v Ostravě objevil minimálně na dvou billboardech společně s podnikatelem Zdeňkem Bakalou. Rozesmátí podnikatelé si zapalují doutníky a koláž doplňuje text: „Poctivou prací k miliardám“.
Černý humor v předvolební kampani