OBRAZEM: Kreativní agentury nabízí státu návrhy kampaně na podporu očkování proti koronaviru

České kreativní agentury navrhují státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.

České kreativní agentury navrhují státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce. Zdroj: McShakespeare

České kreativní agentury navrhují státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury navrhují státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury navrhují státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury navrhují státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
České kreativní agentury navrhují státu, jak by mohla vypadat kampaň na podporu očkování proti koronaviru. Sázejí především na emoce.
12
Fotogalerie

České kreativní agentury DDB Prague, McShakespeare a Kožuch.online reagují na kritizovaný inzerát na podporu očkování proti nemoci COVID-19, který minulý týden zveřejnilo ministerstvo zdravotnictví. Firmy publikovaly v uplynulých dnech na sociální síti LinkedIn své vlastní návrhy, jak by mohla kampaň vypadat. „Díky nim může vláda komunikovat národu problematiku očkování na profesionální úrovni, a zároveň lidsky,“ uvedli tvůrci návrhů pro web Médiář.cz

Každý z návrhů nahlíží podle svých autorů na problematiku z trochu jiného úhlu. Všechny ale staví hlavně na emocích. „Věříme v sílu emocí, z čehož jsme při vytváření kampaní vycházeli. Jsme přesvědčeni o tom, že lidskost a soucit jsou tím nejlepším způsobem, jak se všichni společně vrátíme k normálnímu životu,“ řekl šéf DDB Prague Darko Silajdžić. Jeho společnost se nyní chce pokusit spojit se státními úřady a nabídnout jim svoji práci zdarma. Ministerstvo zdravotnictví přitom už dříve vyhlásilo na tvorbu kampaně výběrové řízení a mělo v plánu za ni vítězi zaplatit 38 milionů korun. Kampaň má probíhat od poloviny ledna do konce února.