OBRAZEM: Kreativní agentury nabízí státu návrhy kampaně na podporu očkování proti koronaviru
České kreativní agentury DDB Prague, McShakespeare a Kožuch.online reagují na kritizovaný inzerát na podporu očkování proti nemoci COVID-19, který minulý týden zveřejnilo ministerstvo zdravotnictví. Firmy publikovaly v uplynulých dnech na sociální síti LinkedIn své vlastní návrhy, jak by mohla kampaň vypadat. „Díky nim může vláda komunikovat národu problematiku očkování na profesionální úrovni, a zároveň lidsky,“ uvedli tvůrci návrhů pro web Médiář.cz.
Každý z návrhů nahlíží podle svých autorů na problematiku z trochu jiného úhlu. Všechny ale staví hlavně na emocích. „Věříme v sílu emocí, z čehož jsme při vytváření kampaní vycházeli. Jsme přesvědčeni o tom, že lidskost a soucit jsou tím nejlepším způsobem, jak se všichni společně vrátíme k normálnímu životu,“ řekl šéf DDB Prague Darko Silajdžić. Jeho společnost se nyní chce pokusit spojit se státními úřady a nabídnout jim svoji práci zdarma. Ministerstvo zdravotnictví přitom už dříve vyhlásilo na tvorbu kampaně výběrové řízení a mělo v plánu za ni vítězi zaplatit 38 milionů korun. Kampaň má probíhat od poloviny ledna do konce února.