Exkluzivně: Opencard chystá velkou kampaň. 600 tisíc brožur do schránek

Jen měsíc zbývá do 13. listopadu, kdy skončí prodej papírových tramvajenek pro dospělé a důchodce do sedmdesáti let. Hlavní město s dopravním podnikem proto naplánovali mohutnou propagační kampaň za statisíce korun.

Ta podle zjištění týdeníku Sedmička vyvrcholí rozesíláním podrobné informační brožury do schránek všech domácností v Praze.

„K lidem se dostane na začátku listopadu. Její náklad je 600 tisíc kusů,“ řekl týdeníku Sedmička Martin Opatrný z projektu Opencard.

Nic podobného dosud nebylo obvyklé a podle Opatrného kampaň odpovídá významu výše zmíněného data.

Vzhledem k obrovskému počtu výtisků se brožura dostane do každé domácnosti, kterých je v metropoli zhruba 540 tisíc.

Stát bude půl milionu

Znamená to zároveň další náklady na dosud prodělečnou čipovou kartu, která už přišla hlavní město na bezmála 900 milionů korun. Brožury i s dopravou do schránek budou stát zhruba 510 tisíc korun. „Hradit je bude dopravní podnik. Náklady nám pak zpětně proplatí město,“ vysvětluje mluvčí dopravce Ilona Vysoudilová.

Lidé se na zhruba dvaceti stránkách dozvědí podrobnosti o tom, jak si kartu pořídit či jaké jsou její výhody proti tradičním kuponům.

Dopravní podnik připravuje i nový typ letáků, který připomene konec prodeje papírového předplatného i možnost pořídit si Opencard po internetu.

Více čtěte v týdeníku Sedmička, který vychází 14. října